کد خبر:38242
پ

رونمایی از نمونه دیگری از دلالی بازیکن در باشگاه پرسپولیس

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای دلالان بازیکنان خارجی به بهشتی تبدیل شده که در چند سال اخیر بارها و به دفعات توانسته اند با تحمیل بازیکنان بنجل و بی کیفیت به این تیم، رقم های سنگینی را به جیب بزنند.   رونمایی از نمونه دیگری از دلالی بازیکن در باشگاه پرسپولیس نکته جالب […]

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای دلالان بازیکنان خارجی به بهشتی تبدیل شده که در چند سال اخیر بارها و به دفعات توانسته اند با تحمیل بازیکنان بنجل و بی کیفیت به این تیم، رقم های سنگینی را به جیب بزنند.

 

رونمایی از نمونه دیگری از دلالی بازیکن در باشگاه پرسپولیس

نکته جالب توجه اینکه کادر فنی پرسپولیس می بایست در خصوص جذب بازیکنان شائبه دار و ضعیف با هزینه گزاف توضیح دهد. اگر امروز محمدحسین انصاری فرد و حسین قدوسی نیستند تا از افتضاحی که رقم زدند دفاع کنند، اما یحیی گل محمدی همچنان در راس کار حضور دارد که چطور حاضر شد با بازیکنی که 60 هزار دلار بیشتر ارزش نداشت، سالی 300 هزار دلار قرارداد ببندند؟(رادوشویچ قرارداد سه ساله به ارزش 900 هزار دلار با پرسپولیس داشت)

نمونه این اتفاق در خصوص اوساگونا نیز رخ داد که اتفاقا این بازیکن نیز در زمان حضور انصاری فرد، حسین قدوسی و جناب گل محمدی به پرسپولیس آمد که با قراردادی 350 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست اما علی کریمی در برنامه فوتبال برتر فاش کرد این بازیکن برای حضور در تیمش التماس می کرد که با سالی 50 هزار دلار حاضر است برای آنها بازی کند!

 

از این نمونه ها در باشگاه پرسپولیس کم رخ نداده و در زمان برانکو نیز شاهد خیل عظیمی از بازیکنان بی کیفیت خارجی بودیم که به این تیم تحمیل شدند و بدون خروجی خاصی این تیم را ترک کردند. شاید مهمترین بازیکنی که توانست سر پرسپولیس را کلاه بگذارد، ماریو بودیمیر بود که با قراردادی 500 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست اما پس از فسخ قراردادش با پرسپولیس با 50 هزار دلار به تیم دیگری پیوست! برانکو نیز هرگز حاضر نشد در مورد جذب بازیکنان بی کیفیت اوکراینی و کروات توضیح دهد همانطور که گل محمدی هرگز پاسخگو نبود.

 

مشخص نیست نهاد نظارتی در این گونه موارد کجای ماجرا قرار دارد که همچنان باشگاه پرسپولیس به محل برو و بیای دلالان تبدیل شده است و در فصل جاری نیز شایعاتی در خصوص وعده حضور در تیم ملی و پکیج های خاص به برخی بازیکنان جدید این تیم داده شده است.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید