کد خبر:6110
پ

رونمایی از قرارداد ترکمانچای اوساگونا در پرسپولیس | یک نیم فصل و سه و نیم میلیارد!

پس از انتشار قرارداد برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس توسط خبرگزاری فارس، به نظر می رسد سوراخی در این دو باشگاه پیدا دشه که اسناد محرمانه و قرارداد بازیکنان را به سادگی در اختیار این خبرگزاری قرار می دهد چرا که خبرگزاری فارس دقایقی پیش از قرارداد ترکمانچای کریستین اوسگونا رونمایی کرد که در زمان […]

پس از انتشار قرارداد برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس توسط خبرگزاری فارس، به نظر می رسد سوراخی در این دو باشگاه پیدا دشه که اسناد محرمانه و قرارداد بازیکنان را به سادگی در اختیار این خبرگزاری قرار می دهد چرا که خبرگزاری فارس دقایقی پیش از قرارداد ترکمانچای کریستین اوسگونا رونمایی کرد که در زمان محمدحسن انصاری فرد باباشگاه پرسپولیس منعقد شده است.

 

رونمایی از قرارداد ترکمانچای اوساگونا در پرسپولیس | یک نیم فصل و سه و نیم میلیارد!

 

رقم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس در تاریخ 23 دی ماه 98 به ریال و با قیمت یک میلیارد و ششصد و شصت و پنج میلیون تومان به امضا رسیده است.

?نکته: در شرایطی در صفحه اول قرارداد اوساگونا با پرسپولیس رقم قرارداد وی به ریال به ثبت رسیده، قرارداد وی با دلار محاسبه و پرداخت های موظفی به ثبت رسیده است. با این اتفاق، در شرایطی که قرارداد برای نیم فصل با ریال ذکر شده اما این باشگاه با نرخ ارز امروز باید برای نیم فصل گذشته 3.5 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند.

?در صورتی که اطرافیان محل سکونت این بازیکن از وی ناراضی باشند، این بازیکن به هتل منتقل خواهد شد!

?در صورتی که پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شود، 10000 دلار پاداش خواهد گرفت. (این متمم به این بازیکن تعلق می‌گیرد)

?تمامی امور مربوطه اعم از پروانه کار و مالیات این بازیکن برعهده باشگاه است!

 

رقم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس در تاریخ 23 دی ماه 98 به ریال و با قیمت یک میلیارد و ششصد و شصت و پنج میلیون تومان به امضا رسیده است. ?نکته: در شرایطی در صفحه اول قرارداد اوساگونا با پرسپولیس رقم قرارداد وی به ریال به ثبت رسیده، قرارداد وی با دلار محاسبه و پرداخت های موظفی به ثبت رسیده است. با این اتفاق، در شرایطی که قرارداد برای نیم فصل با ریال ذکر شده اما این باشگاه با نرخ ارز امروز باید برای نیم فصل گذشته 3.5 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند. ?در صورتی که اطرافیان محل سکونت این بازیکن از وی ناراضی باشند، این بازیکن به هتل منتقل خواهد شد! ?در صورتی که پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شود، 10000 دلار پاداش خواهد گرفت. (این متمم به این بازیکن تعلق می‌گیرد) ?تمامی امور مربوطه اعم از پروانه کار و مالیات این بازیکن برعهده باشگاه است!

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید