کد خبر:4376
پ

رونمایی از تنها رکورد منفی پرسپولیس در فصل نوزدهم در بازی مقابل نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس که از هفته گذشته توانسته بود قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ برتر را مسجل کند، در دیدار مقابل نساجی نیز به یک رکورد منفی خود پایبند ماند تا طلسم نبردن این تیم در زمانی که گل اول بازی را دریافت می کند همچنان ادامه داشته باشد. در واقع تیم پرسپولیس این […]

تیم فوتبال پرسپولیس که از هفته گذشته توانسته بود قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ برتر را مسجل کند، در دیدار مقابل نساجی نیز به یک رکورد منفی خود پایبند ماند تا طلسم نبردن این تیم در زمانی که گل اول بازی را دریافت می کند همچنان ادامه داشته باشد. در واقع تیم پرسپولیس این عادت را از زمان برانکو به ارث برده و در زمان کالدرون و یحیی نیز این عادت بد ادامه پیدا کرده چرا که در بسیاری از مواقع وقتی پرسپولیس گل اول بازی را دریافت می کند، بازگشتش به بازی بسیار سخت به نظر می رسد و در بهترین حالت آنها قادر به مساوی کردن در بازی مذکور بوده اند و به عبارت دیگر، کامبک زدن پرسپولیس برای بردن یک بازی باخته را مدتهاست که هواداران پرسپولیس از یاد برده اند.

 

رونمایی از تنها رکورد منفی پرسپولیس در فصل نوزدهم در بازی مقابل نساجی

 

فیلم انعطاف بدنی بالای زنی که فینال لیگ قهرمانان اروپا را به هم ریخت

 

در فصل جاری این تیم مقابل شهر خودرو، سپاهان و تراکتورسازی در نیم فصل اول شکست خورد و نتوانست به بازی برگردد و در بازیهایی که به تساوی کشیده شد نیز یا گلی رد و بدل نشد یا اینکه گل اول را پرسپولیس دریافت کرده و سپس با مشقت فراوان، گل تساوی را به ثمر رسانده که نمونه بارز آن دربی برگشت است که در دقایق پایانی،  توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

 

در هر صورت به نظر می رسد روحیه بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل اول بازی بسیار شکننده می شود و درگیری درون تیمی بین بازیکنان به وجود می آید که قادر به تکرار بازی روان و بدون استرس قبل از دریافت گل نیستند. این اتفاق برای تیم یحیی گل محمدی یک پوئن منفی محسوب می شود و اگر نتواند آن را برطرف کند، تیمش خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد کما اینکه آنها مقابل الدحیل نیز گل اول را دریافت کردند و نتوانستند به بازی برگردند و شکست خوردند و در بازی دوم نیز مقابل الشارجه که تیمی ضعیف محسوب می شد، گل اول را دریافت کردند و باز هم نتوانستند برنده از زمین خارج شوند که این موضوع نشان می دهد، دریافت گل اول توسط پرسپولیس بزرگترین نقطه ضعف این تیم است و اگر تیمی بتواند گل اول را به تیم یحیی بزند، به احتمال زیاد بازنده بازی نخواهد بود.

 

پی نوشت: اساس بازی پرسپولیس و ذهنیت بازیکنان این تیم هنوز بر پایه آموزه های برانکو است و با توجه به اینکه آنها دریافت گل در جریان بازی را باور ندارند، با دریافت اولین گل، شک منفی بزرگی به ساختار تیمی پرسپولیس وارد می شود. در واقع برانکو شاگردانش را با روحیه همیشه برنده تربیت کرده و وقتی در جریان بازی با نقض ان مواجه می شوند، تمرکز آنها از دست می رود.

کلیدواژه : پرسپولیسرکورد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید