کد خبر:9486
پ

رونمایی از بازیکن شماره 57 جذاب استقلال | فلینی آبی ها به خط حمله می رود؟

بابک مرادی خرید جدید این تیم این روزها در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند. وی علاوه بر مهاجم نوک، مهاجم سایه و دفاع چپ، توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را هم دارد.   رونمایی از بازیکن شماره 57 جذاب استقلال | فلینی آبی ها به خط حمله می رود؟ ستاره فصل گذشته […]

بابک مرادی خرید جدید این تیم این روزها در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند. وی علاوه بر مهاجم نوک، مهاجم سایه و دفاع چپ، توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را هم دارد.

 

رونمایی از بازیکن شماره 57 جذاب استقلال | فلینی آبی ها به خط حمله می رود؟

رونمایی از بازیکن شماره 57 جذاب استقلال | فلینی آبی ها به خط حمله می رود؟

ستاره فصل گذشته تیم ماشین سازی که خیلی ها پیش بینی می‌کردند مقصدش تیمی قرمزپوش خواهد بود، به استقلال پیوست تا یکی از خریدهای تیم آبی پوش در نقل و انتقالات تابستانی لقب گیرد. بازیکنی که حالا در تمرینات تیم محمود فکری حضور یافته و امیدوار است که تجربه خود از بازی در ملوان، ماشین سازی و فولاد استفاده کند و به همین ستاره ای تبدیل شود که آبی ها به آن نیاز دارند.

هواداران استقلال البته از بابک مرادی شناخت کافی دارند. او در دیدار برگشت لیگ نوزدهم توانست دروازه استقلال را باز کند و یک پیروزی شیرین را برای تیم تبریزی رقم بزند؛ گلی که شاید بسیاری تصور کنند نقش اصلی را در این انتقال ایفا کرده اما نگاهی به عملکرد کلی این بازیکن نشان می‌دهد که برآیند نمایش های او در سه سال اخیر سبب شده تا پله پله بالا بیاید و حالا یک انتقال بزرگ را تجربه کند.

مرادی که در ملوان آقای گل انزلی چی ها بود، در فولاد با تصمیم افشین قطبی دفاع چپ شد و در ماشین سازی نیز کمتر پیش آمد که در پست تخصصی به میدان برود اما با این حال فصل گذشته بهترین گلزن تیمش لقب گرفت. وی علاوه بر مهاجم نوک، مهاجم سایه و دفاع چپ، توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را هم دارد و با تکنیک بالا، مهره ای خطرناک به حساب می‌آید.

او که به خاطر موهای فرفری مورد توجه هواداران فوتبال قرار دارد، حالا با شماره ۴۷ آماده است تا به طرفداران استقلال نشان دهد که شایستگی این پیراهن را داشته است؛ پیراهنی که بابک می‌خواهد برای سال ها در اختیار داشته باشد و با درخشش خود، پیراهن ۴۷ را به شماره ای خاص در این تیم تبدیل کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید