کد خبر:33392
پ

رونمایی از آئین نامه طنز سازمان لیگ در خصوص بازیکن غیرقانونی گل گهر

در حالی که غیرمجاز بودن حضور بازیکن گابنی گل گهر تقریباً محرز شده اما هر هفته شاهد به کار گیری این بازیکن توسط کادر فنی گل گهر در بازیهای این تیم هستیم که این موضوع ریشه در استناد آقایان به آئین نامه طنز سازمان لیگ در این زمینه دارد. به موجب آئن نامه جدید سازمان […]

در حالی که غیرمجاز بودن حضور بازیکن گابنی گل گهر تقریباً محرز شده اما هر هفته شاهد به کار گیری این بازیکن توسط کادر فنی گل گهر در بازیهای این تیم هستیم که این موضوع ریشه در استناد آقایان به آئین نامه طنز سازمان لیگ در این زمینه دارد.

به موجب آئن نامه جدید سازمان لیگ، تا زمانی که تخلف بازیکن یا باشگاه در این زمینه محرز نشده، نتیجه بازیهای قبل که با این بازیکن غیرمجاز به دست آمده 3 بر 0 نمی شود بلکه از لحظه اثبات تخلف به بعد، تیم مذکور حق استفاده از آن بازیکن در مسابقات را ندارد و کلیه ضرر و زیان احتمالی وارده از لحاظ مالی بر عهده باشگاه متخلف است.

با این قانون مضحک، در هفته های اخیر تیم گل گهر علی رغم علم به غیرقانونی بودن بازیکن گابنی و در نهایت خونسردی و آرامش کمیته انضباطی در خصوص تعیین تکلیف این بازیکن، همچنان از اریک بوکوم استفاده می کند و هیچ ترسی نیز از تهدیدات باشگاه های شاکی مثل استقلال، پیکان و سپاهان ندارد.

ظاهراً فردی در سازمان لیگ این موضوع را به گوش مسئولین گل گهر رسانده و آنها با علم به همه جوانب، هر هفته از بازیکن گابنی استفاده می کنند چرا که کمیته انضباطی هنوز از خواب بیدار نشده تا بعد از یک ماه، به این پرونده رسیدگی کند و تا محرز نشدن غیرقانونی بودن این بازیکن، او همچنان می تواند برای گل گهر بازی کند.

 

 

کلیدواژه : سازمان لیگگل گهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید