کد خبر:32291
پ

رونالدو کومان اخراج شد | ژاوی سرمربی جدید بارسلونا

سرانجام پس از انتظار فراوان هواداران بارسلونا، رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم پس از پذیرش شکست مقابل رایووایکانو از سمتش برکنار شد و زاوی هرناندز بازیکن سابق این تیم که یکی از رکوردداران بازی در بارسلونا به حساب می آید، هدایت بارسا را بر عهده گرفت.   رونالدو کومان اخراج شد | ژاوی سرمربی […]

سرانجام پس از انتظار فراوان هواداران بارسلونا، رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم پس از پذیرش شکست مقابل رایووایکانو از سمتش برکنار شد و زاوی هرناندز بازیکن سابق این تیم که یکی از رکوردداران بازی در بارسلونا به حساب می آید، هدایت بارسا را بر عهده گرفت.

 

رونالدو کومان اخراج شد | ژاوی سرمربی جدید بارسلونا

ژاوی که پیش از این هدایت السد قطر را بر عهده داشت، به طور توافقی از این تیم جدا شد و قراردادش با السد را فسخ کرد و رسماً به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد. گفته می شود علت تعلل سران بارسا در اخراج کومان و استعفا ندادن او، غرامت سنگینی بود که می بایست به مربی هلندی پرداخت می کردند اما در نهایت افت قیمت سهام و ارزش بارسا پس از نتایج افتضاح در فصل جاری باعث شد تا مدیران بارسلونا هر چه زودتر جلوی یک آبروریزی تاریخی را بگیرند.

اگرچه کارشناسان در خصوص موفقیت ژاوی در بارسلونا اطمینان ندارند چرا که اگرچه او در تیم السد به چند عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان دست یافته اما سطح و کیفیت فوتبال اسپانیا با فوتبال قطر متفاوت است و آینده بارسا با ژاوی نیز فعلاً مبهم تصور می شود.

به نظر شما آیا ژاوی می تواند در بارسلونا موفق باشد؟

 

کلیدواژه : بارسلوناژاوی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید