کد خبر:30610
پ

روز شلوغ نقل و انتقالات سرخابی ها | از تمدید پرسپولیس با عالیشاه تا بازگشت مغضوبین استقلال

از طهر امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به محل برو و بیای بازیکنان مختلف و ایجنت بازیکنان مختلف تبدیل شده بود که در نهایت منجر به عقد قرارداد جدید و یا تمدید قرارداد با بازیکنان منجر شد.   روز شلوغ نقل و انتقالات سرخابی ها | از تمدید پرسپولیس با عالیشاه تا بازگشت مغضوبین […]

از طهر امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به محل برو و بیای بازیکنان مختلف و ایجنت بازیکنان مختلف تبدیل شده بود که در نهایت منجر به عقد قرارداد جدید و یا تمدید قرارداد با بازیکنان منجر شد.

 

روز شلوغ نقل و انتقالات سرخابی ها | از تمدید پرسپولیس با عالیشاه تا بازگشت مغضوبین استقلال

روز شلوغ نقل و انتقالات سرخابی ها | از تمدید پرسپولیس با عالیشاه تا بازگشت مغضوبین استقلال

پس از به راه افتادن جو منفی علیه برخی بازیکنان استقلال که با پیشنهاد اعداد نجومی به باشگاه، در صدد سوء استفاده از شرایط بر آمده بودند، امروز اکثر این بازیکنان با سرافکندگی با رقمی به مراتب پائینتر از پیشنهاد اولیه خود با استقلال تمدید کردند چرا که هیچ تیم دیگری به آنها چنین ارقامی را پرداخت نمی کرد و صلاح را در این دیدند تا همچنان زیر برند و نام بزرگ استقلال و ویترین پخش زنده بازیهای این تیم بمانند و تمدید کردند. بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، دانشگر(مشکلش حل شد) و …

از طرف دیگر بازیکنانی مثل محمدرضا آزادی، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و امیرحسین حسین زاده نیز خریدهای جدید استقلال بودند که تا این لحظه با آبی پوشان قرارداد امضا کردند.

در اردوگاه تیم پرسپولیس نیز اخبار خوبی مخابره میشود. پس از تمدید قرارداد وحید امیری، امروز امید عالیشاه نیز با این تیم به توافق رسید و دوساله تمدید کرد. رضا اسدی و محمد آبشک نیز گزینه حضور در پرسپولیس هستند که احتمالاً تا فردا تکلیف حضور یکی از این بازیکنان در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • موسی اهوازی 24 آگوست 2021 / 10:39 ق.ظ

    سلام. ببخشید مگه بنده دیروز کد بتامون رو نگفتم
    ۷۸۹۶۴

    • admin 24 آگوست 2021 / 11:15 ق.ظ

      بله جدولو به روز کردیم

  • موسی اهوازی 23 آگوست 2021 / 1:33 ب.ظ

    ۷۸۹۶۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید