کد خبر:11401
پ

روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

قرار است امروز رای نهایی استیناف در خصوص پرونده شکایت النصر و پرسپولیس اعلام شود و علی رغم اطلاعرسانی سایت ورزش 3 که روز گذشته از تبرئه پرسپولیس در این پرونده صحبت کرده بود، هنوز رای استیناف اعلام نشده تا از تبرئه یا عدم تبرئه پرسپولیس بتوان صحبت کرد و 14 صفحه ای که به […]

قرار است امروز رای نهایی استیناف در خصوص پرونده شکایت النصر و پرسپولیس اعلام شود و علی رغم اطلاعرسانی سایت ورزش 3 که روز گذشته از تبرئه پرسپولیس در این پرونده صحبت کرده بود، هنوز رای استیناف اعلام نشده تا از تبرئه یا عدم تبرئه پرسپولیس بتوان صحبت کرد و 14 صفحه ای که به عنوان گراندز پرونده منتشر شده در واقع دلایل رد شکایت النصر توسط کمیته انضباطی بوده است نه حکم کمیته استیناف.

 

روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

نکته جالب در خصوص ترجمه بندهای گراندز مذکور اینکه در صورتی که رای به سود پرسپولیس نباشد، فدراسیون فوتبال ایران نیز تعلیق خواهد شد و به همین سبب اهمیت این پرونده برای فوتبال ایران دوچندان شده است چرا که در صورت تعلیق فدراسیون فوتبال ایران، خطر از دست دادن جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا برای تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران وجود خواهد داشت.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در نگارش گراندز ، به قدری عجله صورت گرفته که حتی در درج تاریخ اتفاقات نیز دقت صورت نگرفته است و به عنوان مثال از تاریخ 27 شهریور به عنوان تاریخی که کمیته انضباطی در خصوص شکایت النصر بررسی هایی انجام داده یاد شده و این در حالیست که بازی دو تیم پرسپولیس و النصر در تاریخ 12 مهر انجام شده بود!

 

یکی درگیر از نکاتی که در ترجمه گراندز فوق الذکر دیده می شد، حذف ترجمه بند 40 آن است که به طرز عجیبی از سمت سایت ورزش 3 که منبع انتشار ترجمه گراندز شکایت النصر از پرسپولیس بود، دیده می شد. بندی که در آن در خصوص نحوه محرومیت نقل و انتقالاتی توضیحاتی ارائه شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید