کد خبر:6015
پ

روزنامه رکورد پرتغال: علی علیپور با ماریتیمو به توافق رسید

در حالی که پرسپولیسی ها مذاکرات خود با علی علیپور مهاجم شماره ۷۰ خود پیش میبرند، از پرتغال خبر آمده که علیپور با تیم ماریتیمو مذاکراتی را انجام داده و حتی به توافق هم رسیده است.    زمان بازی بعدی پرسپولیس   بیشتر بخوانید | آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس   روزنامه رکورد پرتغال: […]

در حالی که پرسپولیسی ها مذاکرات خود با علی علیپور مهاجم شماره ۷۰ خود پیش میبرند، از پرتغال خبر آمده که علیپور با تیم ماریتیمو مذاکراتی را انجام داده و حتی به توافق هم رسیده است.

 

 زمان بازی بعدی پرسپولیس

 

بیشتر بخوانید | آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

روزنامه رکورد پرتغال: علی علیپور با ماریتیمو به توافق رسید

روزنامه رکورد پرتغال: علی علیپور با ماریتیمو به توافق رسید

مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیسی ها که چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، عصر امروز در حالی پس از چند ساعت حضور در باشگاه مقابل خبرنگاران قرار گرفت که همه منتظر خبر تمدید قراردادش بودند اما علیپور از نوعی محدودیت و سقف قرارداد سرخ ها صحبت کرد و در نهایت گفت که قرار است باشگاه به او خبر بدهد.

توافق علیپور با ماریتیمو در حالی انجام شده که این تیم امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش را در اختیار دارد و شاید شمار ایرانی هایش به عدد دو برسد و همچنین با حضور علیپور رقابت او با طارمی که پیش تر بایکدیگر زوج بودند هم جالب توجه خواهد شد.

نشریه رکورد پرتغال هم به این مذاکرات پرداخته و از توافق مهاجم پرسپولیس با این باشگاه پرتغالی پرده برداشته است.

تمدید با بشار رسن در حالت عادی نیز اهمیت بالایی دارد اما حالا باتوجه به جدایی مهدی ترابی، اهمیت آن دو چندان شده است. رسن اگرچه به اندازه ترابی قدرت تمام کنندگی ندارد اما در آهنگ هجومی و نظم تیمی سرخ ها نقش پررنگی را ایفا می‌کند و بازیکنی پا به توپ محسوب می‌شود که نظیرش کمتر در تیم پرسپولیس بوده است.

بنابراین رسول پناه باید تمام انرژی خود را روی تمدید بلند مدت با این دو ستاره بگذارد و سپس به سراغ خریدهای بعدی برود؛ اقدامی که بدون تردید به قدرت پرسپولیس برای فصل آینده اضافه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید