کد خبر:11626
پ

رمزگشایی از لایو اینستاگرام جنجالی معاون سابق فتح اله زاده

محمد سررشته داری، معاون سابق علی فتح اله زاده روز گذشته در لایوی حدوداً سه ساعته با افراد مختلف به بررسی اتفاقات روز تیم استقلال پرداخت که در لا به لای صحبتهای او نکات کلیدی وجود داشت که به آن می پردازیم.   مقایسه مدرک تحصیلی کادر پزشکی فعلی و قبلی استقلال   رمزگشایی از […]

محمد سررشته داری، معاون سابق علی فتح اله زاده روز گذشته در لایوی حدوداً سه ساعته با افراد مختلف به بررسی اتفاقات روز تیم استقلال پرداخت که در لا به لای صحبتهای او نکات کلیدی وجود داشت که به آن می پردازیم.

 

مقایسه مدرک تحصیلی کادر پزشکی فعلی و قبلی استقلال

 

رمزگشایی از لایو اینستاگرام جنجالی معاون سابق فتح اله زاده

رمزگشایی از لایو اینستاگرام جنجالی معاون سابق فتح اله زاده

سر رشته داری در بخشی از صحبتهایش به نوع برخورد باشگاه استقلال و کادر فنی با کادر پزشکی سابق استقلال انتقاد وارد کرد و از رفتار باشگاه و به طور خاص موضع انفعال محمود فکری در قبال کنار گذاشتن کادر دکتر نوروزی که 25 سال تمام در کنار استقلال بوده اند گله کرد. او و رفقایش در این لایو اینستاگرامی از بازیکن سالاری در استقلال گفتند که چطور سید حسین حسینی، از کادر پزشکی درخواست کرده که به دروغ در رسانه ها اینطور اعلام کنند که او با دنده ضرب دیده در بازی های آسیایی حاضر شده تا به نوعی عملکرد ضعیفش در این بازیها را پوشش دهد و در نهایت نیز کادر پزشکی اینکار را نکرد و بدون عذرخواهی سید حسین حسینی از آنها محکوم به رفتن شد. سررشته داری با اشاره به این موضوع که باشگاه برای برکناری دکتر نوروزی برنامه داشته و بلافاصله پس از آن حواشی، به جای برگزاری جلسه و رفع کدورت ها یک تیم جدید را معرفی کرده، مدیران استقلال را در این فعل و انفعالات مقصر دانست.

اما کلیدی ترین بخش از صحبتهای رد و بدل شده در این لایو طولانی به زمانی بر می گشت که سررشته داری با قاطعیت اعلام کرد جدایی دکتر نوروزی از استقلال موقتی است و سال آینده او به تیم باز خواهد گشت. او که دل پری از رفتارهای مافیایی وزارت ورزش در خصوص استقلال داشت احتمالاً به پایان دوران مسعود سلطانی فر در راس وزارت ورزش اشاره کرده و به نوعی سیگنال بازگشت فتح اله زاده به تیم با تغییر دولت بنفش را داد که در صورت عملی شدن این اتفاق، قطعاً راه بازگشت کادر پزشکی سابق استقلال به این تیم هموار خواهد شد.

 

با این تفاسیر هواداران استقلال می بایست از حالا خود را آماده تغییر و تحولات گسترده در سطح مدیریت و شاید کادر فنی در فصل آینده کنند چرا که با رفتن سلطانی فر، تمامی عوامل او نیز از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهند رفت و خون جدید به این دو باشگاه تزریق خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید