کد خبر:33548
پ

رمزگشایی از صحنه مرموز گل دوم هوادار به پرسپولیس | گل به خودی حامد لک یا هند حریف؟

در حالی که از روز گذشته صحبتها و جنجال زیادی در خصوص خطای هند بازیکن هوادار در صحنه گل دوم این تیم به پرسپولیس به وجود آمده، با بازنگری صحنه به حقایق جالبی رسیدیم که کمتر به آن توجه شده است.   سند دو هند جنجالی به سود پرسپولیس در فصل بیستم   رمزگشایی از […]

در حالی که از روز گذشته صحبتها و جنجال زیادی در خصوص خطای هند بازیکن هوادار در صحنه گل دوم این تیم به پرسپولیس به وجود آمده، با بازنگری صحنه به حقایق جالبی رسیدیم که کمتر به آن توجه شده است.

 

سند دو هند جنجالی به سود پرسپولیس در فصل بیستم

 

رمزگشایی از صحنه مرموز گل دوم هوادار به پرسپولیس | گل به خودی حامد لک یا هند حریف؟

رمزگشایی از صحنه مرموز گل دوم هوادار به پرسپولیس | گل به خودی حامد لک یا هند حریف؟

همانطور که در فیلم ها و ویدئوهای این صحنه بحث برانگیز دیده اید، توپ ارسالی از کرنر از سمت راست به روی دروازه حامد لک ارسال شد و اگر بازیکن هوادار توپ را با دست زده بود، اصولاً توپ از دست او عبور نمی کرد و ما بین او دستان حامد لک قرار نمی گرفت. نکته ای که به آن کمتر توجه شده اینجاست که توپ ارسالی از دست بازیکن هوادار عبور کرده و این حامد لک بوده که با دفع ناقص توپ را به بازیکن هوادار که در وضعیت نامتعادل در هوا قرار داشته کوبید و به نوعی یه گل به خودی را در این بازی به ثبت رساند.

در همین صحنه مشخص است که هم کمال کامیابی نیا هم وحید امیری و هم مهدی عبدی در 2 متری صحنه قرار دارند و به طور کامل فعل و انفعالات رخ داده را زیر نظر داشتند اما اعتراضی به گل هوادار نداشتند.

نکته جالبتر اینکه همه بازیکنان حاضر در صحنه و به طور خاص وحید امیری که  در تصاویر آهسته مشخص است به طور کامل صحنه را رصد می کرد نیز این اتفاق را دیدند و به همین جهت هیچ اعتراضی از سمت بازیکنان پرسپولیس به ثبت این گل نشد و از همه مهمتر خود حامد لک بود که می دانست با اشتباه او این گل به ثمر رسیده نیز اعتراضی به داور بابت این مسئله نکرد.

همانطور که در صحنه جنجالی هفته گذشته در دربی، کارشناسان معتقد بودند فرشاد فرجی در حالت نامتعادل در هوا قرار داشته و برخورد توپ ژستد به دست او به هیچ عنوان پنالتی نبوده، به نظر می رسد در سناریوی گل دوم هوادار هم چنین اتفاقی رخ داده و توپ پس از عبور از بازیکن هوادار، با مشت حامد لک به دست بازیکن هوادار که در وضعیت نامتعادل قرار داشته برخورد کرده و وارد دروازه پرسپولیس شد و یم گل به خودی به ثبت رسید.

اثبات یا نقض پنالتی دوم استقلال در دربی 97 در بازی پرسپولیس و هوادار

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • دیوانه پرسپولیس 12 دسامبر 2021 / 2:26 ق.ظ

    خدا به داد ما پرسپولیس ها امسال برسه که این حامد فکر کنم امسال مارا بدبخت کند اصلا دیگر دروازبان سال گذشته نیست خیلی افت کرده در مقایسه با سال گذشته هر توپی میاد دیگه راحت میره تو دروازه انگار که دروازبان نیست

    • علی 12 دسامبر 2021 / 1:29 ب.ظ

      سالهای قبل هم چیزی نبودید با حمایت مافیا و داوری می بردید . امسال دیگه مافیا نفس های آخرشو میکشه

  • بهزادی 11 دسامبر 2021 / 6:27 ب.ظ

    آخه آدم عاقل اولا دست بازیکن هوادار یک متر از بدنش فاصله داره و بین دستان حامد لک چیکار می‌کنه دوما خود بازیکن هوادار اعتراف کرده که با دست گل زده ، تو چی میگی IQ

    • admin 11 دسامبر 2021 / 7:10 ب.ظ

      بازیکن با دستش نزده آی کیو . توپ از لک رد شد و لک توپو مشت کرد خورد به دست بازیکن رفت توی گل . فهمیدنش خیلی سخت نیستا .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید