کد خبر:10215
پ

حدود رقم پرداختی پرسپولیس به بشار رسن لو رفت | 850 هزار دلار ناقابل

یکی ا رسانه های عراقی روز گذشته اقدام به انتشار گران قیمت ترین بازیکنان حاصل حاضر عراق کرد که نام بشار رسن نیز در بین آنها به چشم می خورد. نکته جالب در خصوص سند منتشر شده اینکه در مقابل قیمت بشار رسن عدد 725 هزار یورو ثبت شده است که با تبدیلش به دلار […]

یکی ا رسانه های عراقی روز گذشته اقدام به انتشار گران قیمت ترین بازیکنان حاصل حاضر عراق کرد که نام بشار رسن نیز در بین آنها به چشم می خورد. نکته جالب در خصوص سند منتشر شده اینکه در مقابل قیمت بشار رسن عدد 725 هزار یورو ثبت شده است که با تبدیلش به دلار به عدد 850 هزار دلار می رسیم که رقم سنگینی برای یک بازیکن خارجی محسوب می شود و این در حالیست که با انتشار اسناد مربوط به قرارداد شیخ دیاباته با استقلال مشخص شد قرارداد او با استقلال 650 هزار دلار است اما رزومه و عملکرد دیاباته کجا و رسن کجا ؟!

 

حدود رقم پرداختی پرسپولیس به بشار رسن لو رفت | 850 هزار دلار ناقابل

قیمت بشار رسن

قیمت بشار رسن در بین بازیکنان مشهور عراقی

 

این سند در حالی منتشر شد که نام همام طارق بازیکن سابق استقلال نیز در این فهرست دیده می شود که قیمتش تنها 325 هزار یورو قید شده اما مسئولین استقلال برای صرفه جویی در هزینه ها، قید همکاری با این وینگر با کیفیت را زدند و در کمال حیرت شاهد این مسئله هستیم که مسئولین پرسپولیس حتی با پرداخت 850 هزار دلاری به بشار رسن نیز همچنان به او برای ماندن التماس می کنند.

 

پی نوشت: پرداخت این ارقام برای بازیکنی با کیفیت مامه تیام با قیمت دلار 7-8 هزار تومانی قفل بود اما مشخص نیست با قیمت دلار 32 هزار تومانی چطور یک باشگاه دولتی مجوز این هزینه سنگین را آن هم در شرایطی که ظاهراً وزارت ورزش قانون صرفه جویی ارزی در جذب مربیان و بازیکنان خارجی را اجرا کرده، پیدا می کند.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • تاج 21 اکتبر 2020 / 8:41 ب.ظ

    ادمین عزیز” چون باشرف هستید هر بی شرفی و هر خائن و جیره بگیری دشمن شماست جدا از رنگها همونطور که خودتون بهتر از ما مطلع هستید تفسیر دشمن را خوب درک میکنید. نابود شود وجود منحوس دشمنان و تا کور شود هر آنکه نتواند دید(شرافت و آزادگی بتاکاپی و بتاکاپی های ایران).

  • تاج 21 اکتبر 2020 / 8:36 ب.ظ

    هوی ناشناس” که میگی کیسه! انقدر برام جالبه به هوادار تاج بزرگ لنگی بی اصالت حکومتی بگه کیسه کش! چون درست گفته! تاجی جماعت کیسه ماتحت لنگی های شیافتی را میکشند!!!خخخخخخخخ نبود لنگی دیگه کیسه بکشیم…خخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید