کد خبر:43813
پ

رقم نهایی و عجیب مجموع بدهی های استقلال مشخص شد

محمد سررشته داری مشاور مدیرعامل استقلال با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت هایی را در خصوص مجموع بدهی های استقلال که تا 3 روز دیگر می بایست پرداخت شود ارائه کرد. سر رشته داری مشاور مدیر عامل لیست بدهی های استقلال را اینطور بیان کرد: 1.بدهی 160 هزار دلار پادوانی 2.بدهی به شباب […]

محمد سررشته داری مشاور مدیرعامل استقلال با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت هایی را در خصوص مجموع بدهی های استقلال که تا 3 روز دیگر می بایست پرداخت شود ارائه کرد.

سر رشته داری مشاور مدیر عامل لیست بدهی های استقلال را اینطور بیان کرد:

1.بدهی 160 هزار دلار پادوانی

2.بدهی به شباب الاهلی

3.بدهی به سانتاکلارا

4.بدهی مالیاتی

5.بدهی ایجنت یامگا

6.بدهی به استراماچونی

مجموع بدهی استقلال تا این لحظه حدود دو میلیون و سیصد هزار دلار برآورد می شود که رقم سنگینی معادل 115 میلیارد تومان خواهد بود. ایم مبلغ می بایست تا 3 روز آینده به طلبکاران پرداخت شود تا خطر کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از آبی پوشان دور شود.

محمد سررشته‌داری در ادامه صحبتهایش گفت: تمام تلاش ما این است که جلسه همراه اول برگزار شود و فکر می‌کنم با مساعدت مسئولین ذیربط جلسه برگزار خواهد شد.

امیر قلعه‌نویی بزرگ باشگاه استقلال است ولی در جریان اقداماتش برای طلب استراماچونی نیستم.

اگرچه فتح اله زاده و تیم مدیریت فعلی نقشی در ایجاد این بدهی ها نداشته اند اما با قبول مسئولیت و آگاهی به این بدهی ها به باشگاه استقلال آمده اند و کمترین توقع هواداران استقلال این است که به هر طریق ممکن این بدهی که بیشتر توسط مدیران منتسب توسط سلطانی فر برای آبی پوشان به یادگار مانده پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید