کد خبر:16468
پ

رفتار متناقض فکری با استوری فرشید باقری و میلیچ

صدرنشین جدید لیگ، سال نو میلادی را با رفتن در آغوش حاشیه آغاز کرد. سرمربی آبی‌ها در نخستین روز سال، هروویه میلیچ بازیکن کروات تیمش را به خاطر انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش بعد از بازی با گل گهر از تمرینات منع کرده و در اختیار باشگاه قرار داد! این اقدام گاز انبری و سختگیرانه […]

صدرنشین جدید لیگ، سال نو میلادی را با رفتن در آغوش حاشیه آغاز کرد. سرمربی آبی‌ها در نخستین روز سال، هروویه میلیچ بازیکن کروات تیمش را به خاطر انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش بعد از بازی با گل گهر از تمرینات منع کرده و در اختیار باشگاه قرار داد! این اقدام گاز انبری و سختگیرانه در آستانه دربی نگرانی هواداران را سبب شده و آنها را به واکنش در فضای مجازی وا داشته است. طرفداران استقلال می پرسند اگر بنا به برخورد با استوری های منتشر شده و در فضای مجاری هست، چرا هیچ واکنشی را نسبت به پست اینستاگرامی فرشید باقری بازیکن دور از فرم این روز های استقلال بعد از بازی با فولاد را شاهد نبودیم؟! بازیکنی که روی گل مساوی و نهایتا شکست مقابل تیم نکونام مقصر اصلی بود اما در صفحه شخصی‌اش رفتاری حق به جانب داشته و به نوعی هواداران را مورد توهین هم قرار داد!

 

رفتار متناقض فکری با استوری فرشید باقری و میلیچ

رفتار متناقض فکری با استوری فرشید باقری و میلیچ

میلیچ و دیاباته دو بازیکن خارجی موفق دو فصل اخیر استقلال هستند که انصافا کمترین حواشی را داشته اند اما انگار در برنامه های محمود فکری جایی نداشته و فرصت چندانی برای بازی به آنها نرسیده است. در مورد دیاباته البته مصدومیت هم مزید بر علت بوده لکن آقای گل فصل گذشته لیگتا پیش از آسیب دیدگی هم هرگز به عنوان بازیکن اصلی به بازی گرفته نشد!

این اتفاقات درحالی رقم می خورد که تلاش و هزینه زیادی برای ماندن این دو بازیکن در استقلال صورت گرفته و آنها نیز در حد انتظار و حتی بیشتر ظاهر شده اند. گل زیبا و سه امتیازی میلیچ به ماشین سازی که فراتر از سطح لیگ ما به ثمر رسید نه تنها گره از مشکل گلزنی تیم فکری در آن مسابقه را باز کرد که کیفیت بالای این بازیکن را نیز به نمایش گذاشت. اما عکس العمل کادر فنی به این گل تبعید او به‌نیمکت بود.

فکری در بازی باگل گهر از دانشگر به جای نادری مصدوم و میلیچ مغضوب بهره گرفت اما این تصمیم ، دفاع چپ استقلال را تبدیل به حفره ای عمیق کرده و موقعیت های زیادی از همین منطقه روی دروازه استقلال ایجاد شد که با درخشش مظاهری و چاشنی شانس، از این حملات جان سالم بدر بردند. فراموش نکنیم پنالتی صورت گرفته روی بازیکن حریف هم در همان محدوده و توسط دانشگر صورت گرفت!

فکری شاید به‌واسطه حضور تیمش در صدر جدول خود را بری از اشکال بداند اما همه می‌دانند فوتبالی که تیم او ارائه می دهد با آنچه استانداردهای معمولی و ایده آل هواداران است فاصله زیادی دارد. او همچنان فاقد برنامه و تاکتیک مشخص برای خلق موقعیت و رسیدن به دروازه حریف است اما حضور بازیکنان خلاق توانسته تا حدودی این ضعف‌های مفرط را پوشش داده و دست‌کم در نتیجه گیری عصای دست کادر فنی باشد.

فکری با همه تجارب دوران بازی و مربیگری، در استقلال سرمربی بی تجربه‌ای نشان داده. او می‌توانست در اولین روز سال نو میلادی بازیکن خارجی تیمش را احترام کرده و انگیزه‌هایش را تلاش  تمرین و رسیدن به جایگاه اصلی را تقویت می‌کرد اما  افسوس که کنار مربیان خام و نا پخته ای مثل او مشاورین مجرب و کار کشته‌ای حضور ندارند تا مانع از افتادن تیم در بلبشوی حاشیه شوند!

منبع
خبرورزشی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 2 ژانویه 2021 / 10:10 ق.ظ

    فکری بازیکن خوبی بود یکی از ۱۰ بازیکن برتر استقلال بعد از انقلاب. اما بدترین مربی استقلال فاجعه تر از سکوموروخوف و‌یا حتی مرفاوی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید