کد خبر:16471
پ

رفتار زشت فکری ثمره مغزهای پوسیده زنگ زده مرفاوی و مظلومی

به نظر می رسد موضوع برخورد زشت محمود فکری با شیخ دیاباته و میلیچ به همین سادگی ها که برخی تصور می کنند نباشد و این رفتار او نشئت گرفته از تفکر پوسیده و زنگ زده تو فردی روی نیمکت استقلال است که سابق بر این چنین رفتارهایی را با مربی و بازیکنان خارجی داشته […]

به نظر می رسد موضوع برخورد زشت محمود فکری با شیخ دیاباته و میلیچ به همین سادگی ها که برخی تصور می کنند نباشد و این رفتار او نشئت گرفته از تفکر پوسیده و زنگ زده تو فردی روی نیمکت استقلال است که سابق بر این چنین رفتارهایی را با مربی و بازیکنان خارجی داشته اند. در ادامه توجه شما را به رفتار عجیب مظلومی و مرفاوی با خارجی های سابق استقلال جلب می نمائیم.

 

رفتار زشت فکری ثمره مغزهای پوسیده زنگ زده مرفاوی و مظلومی

رفتار زشت فکری ثمره مغزهای پوسیده زنگ زده مرفاوی و مظلومی

این رفتارهای فکری فوتبال‌دوستان و هواداران استقلال را یاد کارهای عجیب صمد مرفاوی و پرویز مظلومی، سرمربیان سابق استقلال و مربی و سرپرست فعلی آبی‌ها می‌اندازد! مرفاوی و مظلومی در زمان سرمربیگری‌شان رفتار خوب و حسنه‌ای با بازیکن و مربیان خارجی استقلال نداشتند و یا آن‌ها را در لیست مازاد گذاشتند یا قطع همکاری کردند. مرفاوی؛ پائولو رینالدو، بازیکن اهل پرو را که بعدها ستاره تیم ملی پرو و کیه‌ووی ایتالیا و بوکاجونیورز شد در لیست مازاد قرار داد و اریش روته‌مولر و دی‌یونگ، 2 دستیار خارجی‌اش را برکنار کرد تا استقلال در آن سال قهرمانی را مفت و مسلم از دست بدهد.

در مورد پرویز مظلومی می‌توان کتاب نوشت! ایگور پروپیچ ملقب به بمب بالکان با 53 گل زده به خاطر عدم اعتقاد به او نیمکت‌نشین سجاد شهباززاده‌ای شد که کل فصل فقط 6 گل زده بود! او درنهایت بدون تسویه‌حساب از استقلال کنار گذاشته شد و بعدها با شکایت از این باشگاه 430هزار دلار پول بی‌زبان به عنوان غرامت گرفت و یک ریال هم از این خسارت و غرامت را نه مدیری که او را با درخواست مظلومی جذب کرده بود داد و نه جناب سرمربی! درباره گوران یرکوویچ، بازیکن صربستانی استقلال هم همین داستان تکرار شد و با شکایت او استقلال به 50هزار دلار غرامت محکوم شد. عادل شیحی، بازیکن آلمانی-مراکشی که با اصرار مظلومی و با وجود هشدار رسانه‌ها درباره مصدومیت کهنه‌اش جذب شد دیگر شاهکار سرپرست فعلی تیم استقلال بود که با چند دقیقه بازی و شکایت به فیفا حدود 90هزار دلار به باشگاه ایرانی خسارت زد! کنار گذاشتن میشاییل هنکه، مربی آلمانی از کادر فنی پس از چند برد پیاپی در دربی سرخابی توسط مظلومی نتیجه‌اش شد باخت 4-2 که اگر درخشش رحمتی نبود قطعا نتیجه‌ای غیرمنتظره و تاریخی رقم می‌خورد!

البته به واسطه شکایت هنکه از استقلال این باشگاه در فیفا محکوم شد و مبلغی را به عنوان غرامت پرداخت کرد. حالا فکری خواسته یا ناخواسته با تاثیر گرفتن از توصیه‌های مرفاوی و مظلومی یا اعتقاد خودش به خارجی‌ستیزی در مسیر خطرناکی قدم گذاشته که اگر تغییر رویه ندهد مثل موارد ذکرشده دودش در چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت و البته فکری هم از تیر و ترکش آن بی‌نصیب نخواهد ماند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • مهدی 3 ژانویه 2021 / 10:27 ق.ظ

    شاید وزارت نشین در قبال دادن نیمکت به اینها قول فراری دادن ستاره های خارجی را گرفتن.

  • محمود 2 ژانویه 2021 / 11:21 ق.ظ

    آقا زدی تو خال. اینا ریشه در ندانستن زبان برای ارتباط و لات بازی و قبیله گرایی ذهنی این آدمها داره.حداقل قلعه نویی یک رفاقتی با کخ داشت و ارزش مبادله دانش و فرهنگ را می دونست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید