کد خبر:34572
پ

رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس | پاداش خدمات به پرسپولیس در دوران محرومیت نقل و انتقالات

رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا ساعاتی پیش با حکم حمید سجادی، حکم مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس را گرفت تا اینگونه از او بابت همکاری با این تیم در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در دو فصل گذشته، تقدیر شود.   رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس | پاداش خدمات به پرسپولیس در دوران […]

رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا ساعاتی پیش با حکم حمید سجادی، حکم مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس را گرفت تا اینگونه از او بابت همکاری با این تیم در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در دو فصل گذشته، تقدیر شود.

 

رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس | پاداش خدمات به پرسپولیس در دوران محرومیت نقل و انتقالات

ترکیب هیئت مدیره سرخپوشان نیز دچار تغییراتی شده و با خروج مجید صدری، بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مشخص شده است.

از بین نفرات فعلی علیپور و مسجدی در هیئت مدیره باقی مانده‌اند و سه نفر دیگر یعنی پوراحمدی، درویش و ذوالفقارنسب نیز اعضای جدید هیئت مدیره هستند.

با این حساب محمد فیاض که از شهرداری منطقه 18 تهران به عنوان عضویت هیئت مدیره پرسپولیس منصوب شده بود، به همراه مجید صدری که یک سال پیش به عضویت هیئت مدیره قرمزها درآمد، از این ترکیب خارج می‌شوند و پرسپولیس دوره مدیریتی جدیدی را آغاز می‌کند.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 12 ژانویه 2022 / 11:25 ب.ظ

    این ترکش هایی که امروز میخورید همه دستپخت بابا مسعودتونه هی حق تیم های دیگر و کرد تو حلق تون حالا باید پس بدید اگه نون بازوتون و میخوردید و جام های اهدایی رو قبول نمیکردید امروز بدنام نبودید و شاید هنوز در آسیا حضور داشتید حالا ببین چی میگم یحیی گچل دو روز دیگه بامبول میکنه میگه قلبم درد میکنه و میپیچونه میره یه تیم دیگه شما رو هم با بدهی به پدیده تنها میزاره. آقای سرباز فراری تنام این روزها رو پیش بینی میکرد چون تو فدراسیون سمت داشت و دستش با بابامسعود یکی بود فلنگ و بست و در رفت تا گیر نیفته خلاصه لنگ مونده با یه سری بچه های لوس وننر و کلی بدهی و بدنامی. راست حواستون باشه فرش های فدراسیون هاپولی نشه تو این گیر و دار! راستی بهتره تغییر نام بدین از باشگاه به شرکت طراحی و گرافیک لنگی…متخصص در کپی سازی برابر اصل برا نمونه کارم مدارک afc رو ارایه بدید خخخخخ

  • علی 12 ژانویه 2022 / 11:07 ب.ظ

    درویش ورژن مددی استقلال…خخخخخ چطوری لنگی؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید