کد خبر:32535
پ

رضا اسدی | گرانترین بازیکن لیگ بلای جان تیم پرسپولیس

شاید زمانی که مسئولین پرسپولیس با جذب رضا اسدی با رقمی سنگین، تصور می کردند اینبار دربی نقل و انتقالات را از حریف برده اند، حتی فکرش را هم نمی کردند این خرید گران قیمت که مسئولین پرسپولیس را مجبور کرد تا با او قراردادی یکساله منعقد کنند، بلای جان تیم یک دست گل محمدی […]

شاید زمانی که مسئولین پرسپولیس با جذب رضا اسدی با رقمی سنگین، تصور می کردند اینبار دربی نقل و انتقالات را از حریف برده اند، حتی فکرش را هم نمی کردند این خرید گران قیمت که مسئولین پرسپولیس را مجبور کرد تا با او قراردادی یکساله منعقد کنند، بلای جان تیم یک دست گل محمدی شود.

 

رضا اسدی | گرانترین بازیکن لیگ بلای جان تیم پرسپولیس

رضا اسدی | گرانترین بازیکن لیگ بلای جان تیم پرسپولیس

کادر فنی پرسپولیس به تصور اینکه رضا اسدی می تواند جانشین احمد نوراللهی شود این هافبک بلندقامت را جذب کرد اما از همان ابتدا که اسدی در تمرینات حضور پیدا کرد، مشکل اضافه وزن وی مشخص بود و بسیاری بر این عقیده بودند جذب این بازیکن که در یکسال گذشته دو بار مصدوم شده و از شرایط بازی دور بوده، کار عاقلانه ای نبود اما گل محمدی بر جذب این بازیکن اصرار کرد تا امروز نه تنها از لحاظ فنی تیمش در میانه میدان به مشکل بخورد بلکه به واسطه نامتناسب بودن رقم قرارداد اسدی با اکثر بازیکنان پرسپولیس، یک دو دستگی زیرپوستی در بین بازیکنان در اعتراض به عقد این قرارداد به وجود بیاید.

بازیکنان پرسپولیس که مطالباتی از باشگاه دارند معتقدند در شرایطی که باشگاه بدهی به کالدرون را در پیش داشت و مطالبات بازیکنان پرداخت نشده بود، این هزینه سنگین برای بازیکنی که تا اینجای کار نیز عملکرد مثبتی از خود نشان نداده، منطقی به نظر نمی رسید.

سبک و استایل بازی رضا اسدی شباهت زیادی به رضا حقیقی بازیکنان سابق پرسپولیس دارد که او نیز خیلی زود از سطح اول فوتبال ایران محو شد.

کلیدواژه : پرسپولیسرضا اسدی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 7 نوامبر 2021 / 12:35 ب.ظ

    اما رضا حقیقی را با زور رسانه های مافیایی لنگی فرستادن جام جهانی و امید ابراهیمی که ستاره سپاهان بود اونسال از جام جهانی محروم شد. مثل علیرضا حقیفی که جای رحمتی و‌رحمان احمدی، فیکس جام جهانی شد چون لنگی بود یا نیما نکیسا. یا رامین رضاییان جای وریا که بعدم اون افتضاح بازی با اسپانیا را بالا آورد و‌ شوتید تو پای مهاجم اسپانیا تا گل به خودی بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید