کد خبر:12469
پ

رشید مظاهری: استقلالی نبودم/ از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم

رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در خصوص شرایط انتقالش به استقلال گفت، از تیم پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی «دلی» استقلالی شدم.   رشید مظاهری: استقلالی نبودم/ از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ?پیشنهاد پرسپولیس و استقلال همزمان به دستم رسید ولی واقعاً «دلی» استقلال را انتخاب کردم و آبی‌پوش شدم. نمی‌خواهم شو بازی کنم و به […]

رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در خصوص شرایط انتقالش به استقلال گفت، از تیم پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی «دلی» استقلالی شدم.

 

رشید مظاهری: استقلالی نبودم/ از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم

رشید مظاهری: استقلالی نبودم/ از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم

?پیشنهاد پرسپولیس و استقلال همزمان به دستم رسید ولی واقعاً «دلی» استقلال را انتخاب کردم و آبی‌پوش شدم. نمی‌خواهم شو بازی کنم و به هواداران دروغ بگویم چون آنهایی که مرا از نزدیک می‌شناسند می‌توانند شهادت دهند که دروغ در ذاتم نیست. من نه پرسپولیسی بودم و نه استقلالی ولی حالا جانم را برای استقلال و هوادارانش می‌گذارم تا تیم موفق شود.

?به هواداران میلیونی‌مان قول می‌دهم تا پای جان برای گرفتن جام می‌جنگیم تا آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای با باشگاه استقلال و در کنار هواداران دوست‌داشتنی این تیم داشته باشم. می‌دانم استقلال در چند فصل اخیر نتوانسته قهرمان لیگ شود؛ به امید خدا کل مجموعه تیم تلاش خواهد کرد تا این اتفاق در این فصل رخ دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید