کد خبر:9454
پ

رسول پناه: پول برانکو را از طریق وزارت امورخارجه می پردازیم

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: قرار است کارگزار بخشی از پول را تامین کند و در اختیار ما بگذارد تا به برانکو بدهیم. او افزود: بهترین راه انتقال پول از راه قانونی است، چون مبلغ بالا است. انشاالله بتوانیم از مجاری قانونی که وزارت امور خارجه است، بتوانیم […]

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: قرار است کارگزار بخشی از پول را تامین کند و در اختیار ما بگذارد تا به برانکو بدهیم.

او افزود: بهترین راه انتقال پول از راه قانونی است، چون مبلغ بالا است. انشاالله بتوانیم از مجاری قانونی که وزارت امور خارجه است، بتوانیم این مبلغ را انتقال بدهیم.

رسول پناه ادامه داد: برخی گفته اند که می‌توانند این مبلغ را از تهران منتقل کنند و ما هم این موضوع را می‌دانیم، اما کارمزد دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت محمد نادری گفت: چند بار با او تماس گرفتیم. قرار بود که او به باشگاه بیاید، اما هنوز نیامده است.

او درباره شرایط بشار رسن بیان کرد: امروز مبلغی را پرداخت کردیم و منتظر هستیم که او به ایران بیاید.

رسول پناه در خصوص زمان شروع تمرینات سرخ‌پوشان اذعان داشت: در حال حاضر دغدغه اصلی مطالبات برانکو است و تمام تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم.

سرپرست پرسپولیس درباره اظهار نظر افشین پیروانی تصریح کرد: این موضوع قبل از دوره ایرج عرب بوده است. مطالبات مربوط به سال ۹۷ است و شکایت هم به همان سال مربوط می‌شود. به هر ترتیب دوران مدیریت عرب هم بوده و او هم توجیهات خودش را داشته است. این پول با دلار ۳ هزار تومانی پرداخت نشده و الان باید با دلار ۳۱ هزار تومانی پرداخت کنیم. کسی هم برای کمک نمی‌آید.

او در مورد کمک اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه گفت: اعضای جدید کمک‌هایی کرده و راهکار‌هایی پیشنهاد داده اند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: نیت پیشکسوتان خیر است. البته هواداران هم باید قضاوت کنند. الان یک موجی ایجاد شده و همه موج‌سواری می‌کنند. می‌دانم موضوع برانکو دغدغه هواداران است و درک هم می‌کنم، اما باید این را بگویم که باشگاه دست تنها است و اگر کسی کمکی کرده، به ما بگوید. کسی برای کمک نیامده است و همه فقط پیشنهاد می‌دهند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 12 اکتبر 2020 / 9:27 ق.ظ

    دیگه چطوری ثابت بشه لنگ حکومتی و تاج مردمی!؟؟؟؟ کاش برای پول استراماچونی و بازیکنانی چون تیام و جباروف در آستانه مسابقات آسیایی و دیگر بازیکنان کهبرای پول رفتند و چندین سال تیم متلاشی شد و الان شفر که بخاطر پنجره ها بسته شد و در آسیا تیم ضعیف بود و مطلق مظلوم هیچکاری نتونست بکنه حکومت مثل لنگ حرکت میکرد!؟ مرگ بر خائنین به مردم ننگ ابدی بر امثال وزیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید