کد خبر:18414
پ

رسوایی بزرگ برای یحیی گل محمدی | دیگر جای او در پرسپولیس نیست

پس از اینکه مهدی رسول پناه از جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، بدون استعفای رسمی کنار رفت و نفرات جدید معرفی شدند، یحیی گل محمدی بار دیگر در انتهای بازی با آلومینیوم با صحبت علیه رسول پناه، او را که تا امروز سکوت کرده بود تحریک کرد تا با انتشار دفاعیه ای 14 بندی، موارد […]

پس از اینکه مهدی رسول پناه از جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، بدون استعفای رسمی کنار رفت و نفرات جدید معرفی شدند، یحیی گل محمدی بار دیگر در انتهای بازی با آلومینیوم با صحبت علیه رسول پناه، او را که تا امروز سکوت کرده بود تحریک کرد تا با انتشار دفاعیه ای 14 بندی، موارد تازه ای از پشت پرده های موجود در تیم پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی افشا شود.

 

فیلم صحبتهای جنجالی گل محمدی علیه استقلال

 

متن بینیه طوفانی رسول پناه علیه گل محمدی

 

رسوایی بزرگ برای یحیی گل محمدی | دیگر جای او در پرسپولیس نیست

رسوایی بزرگ برای یحیی گل محمدی | دیگر جای او در پرسپولیس نیست

رسول پناه که به شدت از سرمربی پرسپولیس بابت این اظهاراتش دلخور به نظر می رسید ، مدعی شد سکوت او به معنای حقانیت ادعاهای گل محمدی نبوده است و تنها برای حفظ آرامش پرسپولیس سکوت کرده بود، به یکباره مثل یک انبار باروت منفجر شد و حرفهای جنجالی زیادی علیه سرمربی پرسپولیس به زبان آورد که به نظر می رسد با این ادعاهای جدید، یحیی حالا دیگر نزد بازیکنان این تیم نیز وجهه ای نخواهد داشت و دیگر جایی برای ماندن او در پرسپولیس نیست.

 

مهدی رسول پناه در متن بیانیه خود به موارد متعددی از جمله آگاهی سرمربی پرسپولیس از لیست و ورود و خروج و قرار دادن نام عالیشاه و سید جلال حسینی در لیست فروش و … پرداخت اما نکته ای که احتمالاً موجب دلخوری بازیکنان پرسپولیس خواهد شد این است که رسول پناه مدعی شد در اوج بی پولی پرسپولیس، یحیی گل محمدی تمام پاداش و دستمزد خود را از باشگاه دریات کرده و به ازای هر بازی نیز مبلغ جداگانه ای به عنوان پاداش دریافت کرده که مجموع این مبالغ به 500 میلیون تومان می رسیده است.

این افشاگری در حالی رخ داد که سید جلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان بارها از بی پولی و عدم پرداخت به موقع باشگاه به بازیکنان گله کرده بود و اکنون با استناد به صحبتهای رسول پناه مشخص شده که سرمربی این تیم هرگز هم درد بازیکنان نبوده و دستمزد خود را تمام و کمال دریافت کرده است.

 

با توجه به اشاره مجدد رسول پناه به مدیر برنامه جنجالی یحیی گل محمدی که اتفاقاً مدیر برنامه چند بازیکن تیم نیز هست، به نظر می رسد از اینجا به بعد کار برای گل محمدی برای ماندن در پرسپولیس بسیار دشوار خواهد بود چرا که او در 6 بازی اخیر پرسپولیس 4 تساوی، 1 شکست و یک برد در کارنامه ثبت کرده که موجب اعتراض هواداران پرسپولیس نیز شده است و دیگر از مقوبلیت حداکثری نزد هواداران این تیم نیز برخوردار نیست.

نکته جالبی که در صحبتهای رسول پناه به چشم می خورد اشاره او به نقش بیشتر کالدرون در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس بود که البته در فایل های صوتی و تصویری لو رته از رسول پناه نیز به این نکته اشاره شده بود که اگر هر فرد دیگری هم جای یحیی سرمربی پرسپولیس می شد، آن تیم را قهرمان می کرد و در فصل جاری که عیار واقعی یحیی سنجیده می شود و تیم با نظر او بسته شده، عملکرد ضعیفی از پرسپولیس در نتیجه گیری را شاهد هستیم.

 

حال باید منتظر ماند و دید یحیی در پاسخ به بیانیه رسول پناه، جوابی در چنته دارد و این جنگ ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ۶×۴ 26 ژانویه 2021 / 1:46 ب.ظ

    کیسه کشا از وقتی که بابا محمودشون رفته رنگ قهرمانی ندیدن بابا مسعود هم همه کار براشون کرد بازم بی عرضه ها نتونستن . هر وقت کم میارن میگن وزیر پرسپولیسیه . سرمربی فقط یحیی . اگر برانکو موفق شد بخاطر حمایت هوادارا بود اگه نه باید همون سال اول میرفت با این منطق شما . با یحیی بازم میتونیم موفق بشیم

  • محمود 26 ژانویه 2021 / 9:52 ق.ظ

    خود کالدرون داشت از ساختار سازی ۴ ساله برانکو ارتزاق میکرد وگرنه پرسپولیسو بی حال تر کرد. همه اینها به خاطر برانکو است و تا نسل پرسپولیس برانکو در زمین باشه شانسی برای موفقیت هست .بازیکنان فارق التحصیل دوره لیسانس (۴ ساله )برانکو. برانکو ۴ سال. استراماچونی ۴ ماه( یک ترم هم نشداما نتیجه اش را مجیدی مصرف کرد).بابا مسعود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید