کد خبر:32355
پ

رسوایی بزرگ برای مدیرعامل سابق پرسپولیس و حسین قدوسی

محسن خلیلی سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی افشاگری جنجالی بزرگی علیه مدیران وقت پرسپولیس مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسد.   رسوایی بزرگ برای مدیرعامل سابق پرسپولیس و حسین قدوسی خلیلی با مطرح کردن این موضوع که گابریل کالدرون هرگز درخواست بازیکن خارجی نداشته و این باشگاه […]

محسن خلیلی سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی افشاگری جنجالی بزرگی علیه مدیران وقت پرسپولیس مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسد.

 

رسوایی بزرگ برای مدیرعامل سابق پرسپولیس و حسین قدوسی

رسوایی بزرگ برای مدیرعامل سابق پرسپولیس و حسین قدوسی

خلیلی با مطرح کردن این موضوع که گابریل کالدرون هرگز درخواست بازیکن خارجی نداشته و این باشگاه پرسپولیس در آن مقطع بوده که اصرار عجیب به جذب بازیکن خارجی داشته است. (براندائو، استوکس و اوساگونا در آن فصل جذب پرسپولیس شدند که هر 3 نیز دیپورت شدند)

این ادعا از آن جهت قابل تامل به نظر می رسد که اکنون باید مشخص شود، برخی در باشگاه پرسپولیس که خود را دایه مهربانتر از مادر می دانستند و خود را دلسوز منافع باشگاه پرسپولیس معرفی می کردند (محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی) چه جوابی به ایت ادعاها دارند که در نهایت هم بابت پرداخت به این بازیکنان و هم فسخ غیرعادی قرارداد کالدرونی که تیم پرسپولیس را به عنوان صدرنشین نیم فصل معرفی کرده بود اقدام کردند تا امروز هزینه گزاف این فسخ غیرعاقلانه بر عهده مدیران فعلی باشگاه بیفتد.

 

محمدحسن انصاری فرد که دوران مدیریتی پر ابهامی در پرسپولیس پشت سر گذاشت، به واسطه برخی تخلفاتی که در ان مقطع انجام داد تاکنون حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نشده و احتمالاً در خصوص این ادعای محسن خلیلی نیز جوابی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید