کد خبر:43803
پ

رسوایی بزرگ برای علی فتح اله زاده با افشاگری رئیس سازمان خصوصی سازی

پس از آنکه رئیس سازمان خصوصی سازی از تخلفات مالی آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه استقلال پرده برداشت، قربان زاده اینبار به سراغ افشاگری در مورد فتح اله زاده مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال رفت. او در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد فتح اله زاده بلافاصله پس از ورود پول به خزانه باشگاه استقلال، حکم دادگاه در […]

پس از آنکه رئیس سازمان خصوصی سازی از تخلفات مالی آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه استقلال پرده برداشت، قربان زاده اینبار به سراغ افشاگری در مورد فتح اله زاده مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال رفت.

او در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد فتح اله زاده بلافاصله پس از ورود پول به خزانه باشگاه استقلال، حکم دادگاه در خصوص وصول چک های قدیمی خود را اجرا کرد و طلب 600 میلیون تومانی خود از باشگاه استقلال را که مربوط به چندین سال قبل بود، با حدود 6 میلیارد تومان از بودجه فعلی باشگاه برداشت کرد.

البته که این حرکت فتح اله زاده منع قانونی نداشته و ندارد و او نیز مثل بقیه طلبکاران به دنبال وصول مطالباتش بوده اما انتشار این خبر بازتاب خوبی نزد بازیکنان استقلال نداشته و آنها از اینکه در شب عید بدون پرداختی مورد انتظار وارد سال جدید شدند ولی آقای مدیرعامل حسابش را پر پول کرده ناراحت به نظر می رسند.

هر چه که هست، هواداران استقلال نیز نسبت به انفعال مدیران فعلی باشگاه که خود به خوبی می دانند رفتنی هستند، شاکی هستند و احتمالاً تا 4 روز دیگر خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی پرسپولیس به جای این تیم رسمی خواهد شد چرا که آقایان علی رغم تبلیغات بسیار در خصوص کمک دولت یا همراه اول در این خصوص، تا این لحظه هنوز نتوانسته اند این مبلغ را پرداخت کنند. به نظر شما در صورت رخ دادن این فاجعه، کدام یک از چهره های زیر می بایست استعفا دهد؟ آیا دادستان کل کشور نباید به این قضیه ورود کند و مسببین اصلی به بار آمدن این بدهی سنگین را شناسایی و مجازات کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید