کد خبر:6870
پ

رسمی | پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، فیفا پرسپولیس را به خاطر عدم پرداخت باقیمانده مطالبات برانکو از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.   رسمی | پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد البته صبح امروز باشگاه پرسپولیس به طور ضمنی در بیانیه خود به موضوع محرومیت موقت اشاره کرده […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، فیفا پرسپولیس را به خاطر عدم پرداخت باقیمانده مطالبات برانکو از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.

 

رسمی | پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

رسمی | پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

البته صبح امروز باشگاه پرسپولیس به طور ضمنی در بیانیه خود به موضوع محرومیت موقت اشاره کرده بود چرا که آنها این فرصت را دارند تا در 20 روز آینده مبلغ مورد نظر برانکو را تهیه کنند و بلافاصله پس از پرداخت، پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز خواهد شد و دیگر روال محرومیت نقل و انتقالاتی مثل سابق نیست که حکم مذکور قطعی بوده و پروسه طولانی را در بر بگیرد و در هر لحظه با پرداخت بدهی، محرومیت لغو می شود.

 
فیفا در مرحله بعدی جرایم خود در این زمینه، در صورتی که باشگاه موفق به انجام تعهدات خود نشود کسر 6 امتیاز را نیز اضافه خواهد کرد.

?در صورتی که در بازه یکماهه بعدی نیز باشگاه پرسپولیس موفق به انجام این موضوع نشود، علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر 6 امتیاز، سقوط به یک رده پایین‌تر در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید