کد خبر:38544
پ

رسمی؛ ایران در پرونده ویلموتس محکوم شد | سلطانی فر و تاج پاسخگو باشند

🔸دادگاه CAS حکم شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را صادر و ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و 325 هزار یورو محکوم کرد. به این مبلغ سالیانه 5 درصد سود اضافه می‌شود. رسمی؛ ایران در پرونده ویلموتس محکوم شد | سلطانی فر و تاج پاسخگو باشند 🔸با توجه به اینکه پیش […]

🔸دادگاه CAS حکم شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را صادر و ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و 325 هزار یورو محکوم کرد. به این مبلغ سالیانه 5 درصد سود اضافه می‌شود.

رسمی؛ ایران در پرونده ویلموتس محکوم شد | سلطانی فر و تاج پاسخگو باشند

🔸با توجه به اینکه پیش از این فدراسیون فوتبال ۱.۷ میلیون یورو در دوران حضور ویلموتس در ایران به این مربی پرداخت کرده بود، با احتساب غرامت فعلی، ویلموتس برای ۳۲ روز حضور در ایران حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به جیب خواهد زد.

🔸با احتساب هر یورو ۳۴ هزار و ۴۰۰ تومن به نرخ ۶ مرداد ۱۴۰۱، دستمزد دریافتی این سرمربی جمعا ۱۸۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان خواهد شد!

🔸ویلموتس برای هر روز ۵.۸ میلیارد تومان و برای هر ساعت ۲۴۱.۸ میلیون تومان و برای هر دقیقه ۴ میلیون تومان دستمزد دریافت کرد که در فوتبال ایران بی سابقه است!

نکته جالب در این پرونده اینکه هنوز عامل یا عاملین این فاجعه شناسایی و معرفی نشده اند و این مبلغ می بایست از بیت المال پرداخت شود. شاید به دادگاه کشاندن وزیر وقت ورزش و رئیس فدراسیون وقت بابت پاسخگویی در خصوص رخ دادن این اتفاق تلخ، در شرایط فعلی بهترین راه باشد.
نکته جالب اینکه مهدی تاج که از مسببین اصلی این فاجعه تاریخی محسوب می شود، مجدداً برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده و جالبتر اینکه با وجود رقم زدن این اتفاق، تائید صلاحیت هم شده است!

کلیدواژه : فدراسیون فوتبال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 28 جولای 2022 / 11:08 ق.ظ

    تمام این جریمه ها و چپاول بیت المال و دردسر صعود تیم ملی فقط بخاطر حرف حق زدن کیروش بود که گفت تیم ملی این دولت و وزیر فاسد و لنگیش ، پیروزیه و با برانگوه و لنگیون درگیر شد، اخراجش کردن و گفتن مربیه بزرگتر از کیروش میاریم ، رفتن سراغ این یارو که یا از این قرارداد ننگین خودشونم درصد وردارن یا سواد قرارداد بستن نداشتن که در هر دو حالت محکوم به مجازات و زندان هستند اگر عدالتی باشه ، تازه به این مبالغ دستمزد و حقوق دستیاراشم اضافه کنید که شکایت اونا هم در جریانه ببینید چه خیانتهایی به اموال این مملکت و مردم میکنن ؟؟!! بجای دستگیری و مجازات ، اون وزیر نجس که داره ول برا خودش میچرخه ، به جناب تاجم جایزه دادن که دوباره بیاد رئیس فوتبال بشه که فساداشو تکمیل کنه

    • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 30 جولای 2022 / 9:22 ق.ظ

      کوروش جان حرف حق همیشه تلخه و خورشید برای همیشه پشت ابر نمی ماند و بالاخره حقیقت روزی به خواست خدا افشا میشه و اینطوری لنگیون رسوا میشن از جمله اون وزیر بیسواد فاسد سلطانیفر مزخرف

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید