کد خبر:31554
پ

رد ادعای مافیای رسانه ای در مورد اسپانسر مشترک سرخابی ها

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، از اساس موضوع اسپانسر مشترک اصلا مطرح نبوده و این هجمه و جوسازی تنها برای جلوگیری از احتمال وقوع این اتفاق توسط چند رسانه معلوم الحال اتفاق افتاد.   صدری سرپرست پرسپولیس در همین ارتباط گفت:   تاکید می‌کنم که کارگزار مشترک با تیم رقیب نداریم و […]

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، از اساس موضوع اسپانسر مشترک اصلا مطرح نبوده و این هجمه و جوسازی تنها برای جلوگیری از احتمال وقوع این اتفاق توسط چند رسانه معلوم الحال اتفاق افتاد.

 

صدری سرپرست پرسپولیس در همین ارتباط گفت:

 

تاکید می‌کنم که کارگزار مشترک با تیم رقیب نداریم و نخواهیم داشت و از ابتدا هم چنین مباحثی مطرح نبود به خصوص که خواسته هواداران پرسپولیس نیز همین است. ما تلاش می‌کنیم بر اساس خواسته و نظر هواداران، باشگاه را اداره کنیم.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که های وب رسماً همکاری خود با باشگاه استقلال را پایان داد و گفته می شود با پیشنهادی 300 میلیاردی، احتمالاً برنده مزایده اسپانسرینگ پرسپولیس خواهد شد و به همین جهت و ترس از ادامه همکاری های وب با استقلال، برخی رسانه های معلوم الحال قبل از وقوع این اتفاق، با جوسازی سعی در جلوگیری از رخ دادن آن کردند در حالی که از اساس اصلاً این موضوع مطرح نبوده است و زائیده ذهن مریض برخی افراد معلوم الحال که سابقاً نیز در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشته اند، بود.

 

شاید بهتر باشد، دوستانی که امروز با فرافکنی از اسپانسر مشترک خیالی انتقاد می کنند، مصاحبه چندی پیش صدری را به یاد بیاورند که مدعی شده بود چه اشکالی دارد اسپانسر استقلال به پرسپولیس کمک کند! اما امروز با جوسازی رسانه ای خود را مخالف اسپانسر مشترک معرفی می کنند.

پی نوشت: اشتیاق های وب برای همکاری با پرسپولیس پس از قطع همکاری با استقلال خود گواهی دیگر بر کارشکنی های وقت و بی وقت این اسپانسر است که در فصل گذشته در بزنگاه های حساس از تزریق نقدینگی به استقلال دریغ کرد و در عین حال، خبر کمک 7-8 میلیاردی، های وب به پرسپولیس یعنی رقیب استقلال، به تائید صدری رسید تا مشخص شود، پرسپولیس به طور غیررسمی از این اسپانسر مشترک سود برده است!

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 5 اکتبر 2021 / 4:47 ب.ظ

    برنامه اسپانسر مشترک یکی دیگر از هزاران برنامه جهت به حاشیه کشیدن استقلال بود بدین صورت که با آمدن آقای آجورلو و مخالف با اسپانسر خائن و دست نشانده مامان آذر و صحبت بر سر اسپانسر شدن ایران مال ( هر چند که توافق نشد ) به جهت تخریب وجه سردار آجرلو در نظر هواداران استقلال و فراری دادن غولهای اسپانسر استقلالی از بستن قرارداد با باشگاه ، شایعه اسپانسر مشترک به شکل هماهنگ با صدری اول در رسانه های سرخ مطرح و بلافاصله تکذیب خبر توسط صدری در آمد در حالیکه همگان می دانند که در زمان داشتن اسپانسر مشترک نیز این استقلال بوده که پول کمتری گرفته و این شایعه آنقدر خنده دار بوده که از طرف باشگاه استقلال ارزش تکذیب هم نداشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید