کد خبر:15406
پ

ردپای احمد نوراللهی در دو ناکامی بزرگ پرسپولیس

احمد نوراللهی که در چند فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده، از نیم فصل دوم فصل گذشته روند نزولی خود را آغاز کرده و دیگر شاهد بازیهای مطمئن از او در ترکیب پرسپولیس نیستیم. او که به واسطه شوتهای محکم و دقیقش زمانی معروف بود، مدتهاست نه با شوت و نه با ضربه سر […]

احمد نوراللهی که در چند فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده، از نیم فصل دوم فصل گذشته روند نزولی خود را آغاز کرده و دیگر شاهد بازیهای مطمئن از او در ترکیب پرسپولیس نیستیم. او که به واسطه شوتهای محکم و دقیقش زمانی معروف بود، مدتهاست نه با شوت و نه با ضربه سر گلی برای پرسپولیس به ثمر نرسانده و آمار پاس گل او نیز نسبت به فصول گذشته بسیار پائینتر آمده است.

 

ردپای احمد نوراللهی در دو ناکامی بزرگ پرسپولیس

اشتباه بازیکنان پرسپولیس برای پنالتی گرفتن از اولسان | وقتی آسیا، ایران نبود!

نکته جالب در خصوص نوراللهی اینکه او در دو ناکامی بزرگ پرسپولیس در چند ماه اخیر تاثیر مستقیم داشته است. مورد اول به دربی جام حذفی باز می گردد که او در مهار علی کریمی در استقلال ناتوان ماند و در نیمه اول بازی، این استقلالی ها بودند که در زمین پرسپولیس جولان دادند و به گل رسیدند تا اینکه گل محمدی به اشتباه خود پی برد و کامیابی نیا را وارد زمین کرد.

مورد دوم نیز به پنالتی اول اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد که به واسطه بی احتیاطی عجیب نوراللهی در محوطه جریمه حادث شد و شیرازه تیم به واسطه همان اشتباه از هم پاچید. شاید اگر این پنالتی در ثانیه های پایانی نیمه اول به سود اولسان گرفته نشده بود و پرسپولیس با پیروزی به رختکن می رفت، اکنون قهرمانی آسیا در کارنامه پرسپولیس ثبت شده بود.

نوراللهی از ابتدای لیگ بیستم نیز عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته و با احمد جراردی که هواداران پرسپولیس از او انتظار دارند، فاصله زیادی پیدا کرده است. حال باید منتظر ماند و دید گل محمدی از بین او و کامیابی نیا کدامیک را برای بازیهای آتی پرسپولیس انتخاب خواهد کرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید