کد خبر:35120
پ

رده بندی بهترین میانگین امتیاز بین مربیان تیم ملی ایران

شاید باورش سخت باشد اما تا این لحظه، دراگان اسکوچیچ بهترین عملکرد را از حیث درصد پیروزی در طول مدت حضورش در تیم ملی ایران در بین تمامی مربیان سابق تیم ملی به دست آورده است. او در رده بندی بهترین میانگین امتیاز بین مربیان تیم ملی ایران صدرنشین است.   رده بندی بهترین میانگین […]

شاید باورش سخت باشد اما تا این لحظه، دراگان اسکوچیچ بهترین عملکرد را از حیث درصد پیروزی در طول مدت حضورش در تیم ملی ایران در بین تمامی مربیان سابق تیم ملی به دست آورده است. او در رده بندی بهترین میانگین امتیاز بین مربیان تیم ملی ایران صدرنشین است.

 

رده بندی بهترین میانگین امتیاز بین مربیان تیم ملی ایران

اگرچه اسکوچیچ با 15 بازی به این رکورد رسیده و سایرین، تعداد بازی بیشتری روی نیمکت تیم ملی ایران بوده اند، اما تا همینجای کار نیز اسکوچیچ عملکرد فوق العاده ای داشته و تیم ویران شده ایران در دوران ویلموتس را به چنان قدرتی رساند که در 15 بازی اخیر تیم ملی هیچ باختی در کارنامه تیم ملی ثبت نشده است. اگرچه جای هیچ بحثی وجود ندارد که اسکوچیچ میراث دار کارلوس کیروشی است که این تعداد لژیونر برای او و فوتبال ایران به یادگار گذاشت اما هنر مربیگری اسکوچیچ در استفاده از این بازیکنان با کیفیت نیز مزید بر علت شده تا تیم ملی در مسیر درستی حرکت کند. هنری که ویلموتس نداشت و اسکوچیچ داشت. به نظر شما اسکوچیچ تا کی قادر به حفظ رکورد شکست ناپذیری تیم ملی خواهد بود؟ آیا او در دو بازی آتی تیم ملی ریسک می کند و به بازیکنان نیمکت نشین میدان می دهد یا همچنان برای حفظ رکورد خودش و افزایش قیمت مارکتشف با تمامی قوا و تیم اصلی ایران در بازی مقابل لبنان و سوریه به میدان خواهد رفت؟

رده بندی بهترین میانگین امتیاز بین مربیان تیم ملی ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید