کد خبر:5651
پ

راهنمای بازی پابجی | بهترین نقشه و استراتژی برنده شدن در pubg

همانطور که در رمزها و ترفندهای بازی پابجی دیدید، این بازی نیاز به تمرکز بالا برای برنده شدن دارد؛ در ادامه این مطلب راهنمای بازی پابجی و بهترین نقشه و استراتژی برنده شدن در pubg را با شما مخاطبین همیشگی سایت بتاکاپ به اشتراک می گذاریم.   دانلود پابجی لایت   راهنمای بازی پابجی | […]

همانطور که در رمزها و ترفندهای بازی پابجی دیدید، این بازی نیاز به تمرکز بالا برای برنده شدن دارد؛ در ادامه این مطلب راهنمای بازی پابجی و بهترین نقشه و استراتژی برنده شدن در pubg را با شما مخاطبین همیشگی سایت بتاکاپ به اشتراک می گذاریم.

 

دانلود پابجی لایت

 

راهنمای بازی پابجی | بهترین نقشه و استراتژی برای برنده شدن در pubg

راهنمای بازی پابجی | بهترین نقشه و استراتژی برنده شدن در pubg

برای برنده شدن در بازی پابجی شما می بایست استراتژی خاصی برای انجام بازی داشته باشید. برخی نکات و چیت های بازی pubg را در مطالب قبلی عنوان کردیم اما در ادامه به بیان مواردی می پردازیم که شما را برای برنده شدن در pubg کمک می کند. این استراتژی ها قابلیت استفاده در نسخه pubg lite هم دارد.

استراتژی بازی پابجی ساده است، ابتدا با چتر نجات فرود می آیی سپس اقدام به جمع آوری اسلحه و مهمات می کنید و پس از آن برای بقا و زنده ماندن می جنگید.

همواره در نظر داشته باشید که در موقع فرود، در وسط دایره هر نقشه ای که انتخاب کرده اید فرود بیایید چرا که این نقطه امن ترین جا برای شما محسوب می شود. شما می بایست از فرود در خارج از دایره سفید و مکان های شلوغ بپرهیزید مگر اینکه به توانایی خود اطمینان کامل داشته باشید.

 

از فرود در منطقه آبی نترسید

شاید بسیار توصیه شود که از فرود در منطقه آبی که لبه منطقه خطر و منطقه امن است اجتناب کنید چرا که به سرعت جان خود را از دست می دهید و از درصد لامتی تان کاسته می شود اما گاهی اینکار ارزشش را دارد چرا که هیچکس فکرش را هم نمی کند که گیمری آنجا فرود بیاید و اگر حتی زحمی شوید می توانید برای مدت طولانی در آن منطقه در بیشه زار بمانید و دشمنان را غافلگیر کنید.

 

تپه بهتر از خانه

شاید در ابتدا تصور کنید پنهان شدن در خانه بهترین جا برای زنده ماندن در بازی پابجی است اما این تصور غلط است چرا که حتی اگر با امنیت کامل وارد خانه شوید، این امکان وجود دارد که دشمنان شما منتظر خروجتان باشند و به محض خروج کشته شوید. بهترین مکان برای سنگر گرفتن، پنهان شدن در تپه های پوشیده با علف های بلند است که به حوزه دید وسیعی تسلط خواهید داشت.

 

همیشه از کلاه آهنی سطح 3 استفاده کنید

در غارت منازل و مهمات شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بین یک کلاه آهنی معمولی و کلاه آهنی سطح 3 یک سرباز که در آستانه خراب شدن است، کدام را انتخاب کنید. بسیاری از گیمرها کلاه سالم معمولی را انتخاب می کنند اما شاید بد نباشد بدانید شما می بایست کلاه آهنی سطح 3 ولو در آستانه خرابی را انتخاب کنید چرا که ایمنی این کلاه ها بسیار زیاد است و از هدشات شدن و کشته شدن شما توسط اسلحه m24 حریفان جلوگیری می کند. اما در مورد انتخاب نارنجک سطح 3 خراب و نارنجک سطح 2 سالم این ریسک را نکنید و همواره نارنجک های سالم ولو سطح پایینتر را انتخاب کنید.

 

در لبه دایره سفید حرکت کنید

هر چه به پایان زمان نزدیک می شوید در لبه دایره سفید که ناحیه امن را نشان می دهد طوری حرکت کنید که مرکز دایره در پشت شما باشد . در این حالت شما از پشت خود مطمئنید و تنها می بایست فضای جلوی خود را پایش کنید.

 

 

در اسرع وقت از کیت پزشکی خود برای بهبود زخم ها استفاده کنید

هرگز استفاده از کیت پزشکی را به تاخیر نیاندازید چرا که استفاده کردن یا نکردن از این کیت ممکن است برنده یا بازنده را تعیین کند و ممکن است در انتهای بازی به واسطه یک خراش جزئی گلوله، کشته شوید.

 

در میان بوته ها پنهان شوید

بهترین روش اختفا در بیشه زار پنهان شدن در بوته های بلند است، هرگز به سمت مخفی شدن در بیشه زار از طریق دراز کشیدن روی چمن نروید چرا که به سرعت کشته خواهید شد چرا که دشمنان به سادگی می توانند شما را ببینند.

 

صبور باشید و در موقعیت بمانید

شاید شما نیز علاقه مند باشید تا هر چه زودتر 20 نفر را در بازی پابجی کشته و به عنوان برنده از آن خارج شوید، اما به یاد داشته باشید عجله در این بازی خیلی زود شما را از بازی خارج می کند. در بسیاری از موارد دیده شده گیمرهایی که اسلحه چندان قدرتمندی در اختیار نداشته اند توانسته اند گیمرهای عجولی که بی محابا به این طرف و آن طرف می روند را از پای در بیاورند و این اتفاق تنها با کمین کردن در مکان های مناسب و منتظر ماندن به دست آمده است.

 

سخت ترین و بهترین نقشه در بازی پابجی

 

سخت ترین نقشه پابجی در واقع sanhok است و بهترین و ساده ترین نقشه پابجی Erangel نام دارد که می توانید رنکینگ خوبی به دست آورید.

مپ Miramar و ویکندی نیز پس از سانهوک، در ردیف نقشه های سخت بازی پابجی به حساب می آیند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید