کد خبر:34412
پ

راهنمای استفاده از نسخه جدید بتاکاپ

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس، اپلیکیشن بتاکاپ به صورت اشتراکی کار خود را ادامه خواهد داد و بخش های مختلف اپ برای مشترکین با تعرفه های مختلف، به صورت متفاوت در دسترس خواهد بود. در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن از کافه بازار در دسترس است و تا چندی […]

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس، اپلیکیشن بتاکاپ به صورت اشتراکی کار خود را ادامه خواهد داد و بخش های مختلف اپ برای مشترکین با تعرفه های مختلف، به صورت متفاوت در دسترس خواهد بود. در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن از کافه بازار در دسترس است و تا چندی دیگر در گوگل پلی نیز قرار داده خواهد شد.

 

روش های کسب سکه و امتیاز از بتاکاپ

 

جایزه نفرات اول تا دهم جدول امتیازی از 1 بهمن به بعد به شکل زیر خواهد بود:

1. 800 هزار تومان

2. 600 هزار تومان

3. 400 هزار تومان

4. 200 هزار تومان

5. 100 هزار تومان

6. 80 هزار تومان

7. 60 هزار تومان

8. 40 هزار تومان

9. 20 هزار تومان

10. 10 هزار تومان

 

قانون ممنوعیت رقابت برای برندگان ماه قبل پابرجاست. و این کاربران می توانند با یک ماه استراحت، مجدداً در جدول امتیازی رقابت کنند.

کاربرانی که نسخه اپلیکیشن خود را از کافه بازار به روز نکرده باشند، تحت هیچ شرایطی در انتهای ماه به عنوان برنده معرفی نخواهند شد.

 

میزان دسترسی هر اشتراک

** اشتراک بتاپلاس همان اشتراک طلایی است که با قیمت تخفیف دار برای دوره 3 ماهه لحاظ شده است.

علامت تیک سبز به معنای دسترسی کامل و بدون محدودیت است. علامت تعجب زرد رنگ به معنای دسترسی با محدودیت است. علامت ضربدر قرمز به معنای عدم دسترسی در اشتراک فوق است.

جزئیات هر اشتراک به در داخل اپ قرار داده می شود.

 

اشتراک

برای خرید هر اشتراک کافیست به قسمت خرید سکه مراجعه کنید، و از قسمت اشتراک، اشتراک مدنظر خود را خریداری نمائید.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود، در نسخه جدید اپلیکیشن بتاکاپ، دسترسی به قسمت های مختلف با توجه به نوع اشتراک کاربران امکان پذیر خواهد بود که به تبع آن، میزان جوایز افراد هم با توجه به اشتراک، متفاوت خواهد بود. در حال حاضر 4 اشتراک رایگان، نقره ای و طلایی و بتاپلاس در بتاکاپ فعال است که کاربران می توانند با توجه به شرایط خود و نوع استفاده از اپ بتاکاپ، یکی را انتخاب کنند. همه کاربران تا قبل از خرید اشتراک، در اشتراک رایگان قرار دارند.

کاربرانی که برای خرید اشتراک دسترسی ندارند، ظرف چند روز آینده مجدداً اپ را آپدیت کنند. نسخه فعلی نسخه آلفا بوده و طی 1-2 روز آینده نسخه نهایی منتشر خواهد شد.

 

 

فوتبال فانتزی

** عدد مقابل هر فوتبال فانتزی، نمایانگر تعداد سکه های برنده آن فوتبال فانتزی است. تنها برای خرید بازیکن، نیاز به هزینه کردن از سکه های خود در فوتبال فانتزی دارید.

در این بخش، کاربران می بایست با توجه به شانس گلزنی یا عملکرد مثبت بازیکنانی که حدس می زنند در آن هفته لیگ های مختلف دارند، تیم خود را تشکیل دهند. شما می بایست با سکه هایی که از بخش های مختلف اپلیکیشن به دست آورده اید، بازیکنان مدنظر خود را خریداری نمائید و با توجه به سیستم انتخابی و بودجه ای که برای آن هفته تعیین شده، تیم خود را ببندید. در قسمت رده بندی فوتبال فانتزی می توانید به طور لحظه ای در حین برگزاری بازیها، امتیاز تیم خود و سایر کاربرانی که در آن لیگ شرکت کرده اند را رصد کنید. و در نهایت پس از اتمام آن هفته از مسابقات، رده بندی نهایی در رده بندی نمایش داده می شود. جایزه فوتبال فانتزی به شکل سکه پرداخت می شود و در صورت تمایل می توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید و یا سکه های مذکور را برای بخش های مختلف اپ بدون نیاز به خرید مجدد سکه، استفاده کنید.

*** هر کاربری که بتواند در یک ماه، 5 بار به عنوان قهرمانی فوتبال برتر دست پیدا کند، مبلغ 200 هزار تومان علاوه بر جوایز تعریف شده در اپلیکیشن دریافت خواهد کرد.

*** برای مشاهده راهنمای فوتبال فانتزی بر روی علامت سوال گوشه سمت چپ بزنید.

*** جوایز فوتبال فانتزی به شکل سکه به کاربران پرداخت می شود و برای اشتراک های مختلف متفاوت خواهد بود. در صورتی که کاربر جایزه نقدی را انتخاب کند، کل سکه هایی که به عنوان جایزه برایش لحاظ شده بود کسر می شود ولی در صورتی که قصد نگهداری سکه ها برای استفاده در بازیهای بعدی را داشته باشد، سکه ها برای وی باقی مانده و بعداً با افزایش آنها می تواند از تبدیل سکه به پول استفاده کند.

*** مسابقه حدس ترکیب برنده جایزه نقدی ندارد و سه نفر برتر به ترتیب 1500، 1000 و 800 سکه دریافت میکنند و در لیگ برتر ایران نیز حداکثر جایزه، 30 هزار تومان است برای همه کاربران.

لیگ برتر ایران : جایزه 30 هزار تومانی

لیگ برتر انگلیس : 100 هزار تومان

لیگ سری آ ایتالیا : 100 هزار تومان

لیگ قهرمانان اروپا : 100 هزار تومان

 

 

بتاکیو

 

در مسابقه بتاکیو، تعدادی سوال مشخص می شود و به فرد یا افرادی که به همه سوالات جواب درست بدهند، سکه و امتیاز یا جایزه نقدی داده می شود. جنس سوالات در بتاکیو با چالش های فوتبالی متفاوت است و به چالش های اینستاگرامی بیشتر نزدیک است، برای مطالعه سوالاتی که در بتاکیو احتمالاً می آید، شما می توانید بسته طلایی بتاکیو را از فروشگاه تهیه نمائید.

ورودی شرکت در بتاکیو 600 سکه است و فرد یا افرادی که به همه سوالات چالش درست جواب دهند برنده این چالش می شوند و امتیاز و سکه کامل را دریافت می کنند در غیر اینصورت امتیاز و سکه ای دریافت نمی کنند. در برخی موارد با اعلام قبلی، جایزه نقدی هم برای این چالش درنظر گرفته می شود.

هر شب ساعت 21 . 6 سوال . به مدت 30 ثانیه . جایزه : 1500 سکه + 2100 امتیاز

 

 

دوئل

در این بخش، کاربران به صورت دو به دو اطلاعات عمومی یکدیگر را به چالش می کشند. جایزه این قسمت توسط خود کاربران تعیین می شود. شما می توانید با فعال کردن تیک پیدا کردن حریف تصادفی، کاربرانی که در آن لحظه برای بازی آماده هستند را پیدا کنید و با یکدیگر چالش اطلاعات فوتبالی برگزار کنید. در قسمت مقدار سکه، تعداد سکه مدنظر خود برای تعیین جایزه را باید درج کنید. در صورتی که نام کاربری حریف خود را می دانید، تیک پیدا کردن حریف تصادفی را بردارید و نام کاربری او را در کادر خالی مربوطه بنویسید و سپس در انتها دکمه پرداخت ورودی را فشار دهید و به انتظار شروع دوئل بنشینید. گفتنیست مسئولیت قطع یا اختلال اینترنت و از دست رفتن رقابت بر عهده خود کاربران است. پس در زمانهایی که کیفیت اینترنت مطلوب است، از این بخش استفاده کنید چرا که در غیر اینصورت، بازنده خواهید بود.

** سکه های به دست آمده از دوئل تنها برای استفاده در قسمت های مختلف اپ کاربرد دارند و قابل تبدیل به وجه نقد نیستند.

 

پیش بینی مسابقات فوتبال

در این قسمت در صورتی که نتیجه دقیق را ثبت کنید، همه سکه و امتیاز را کسب می کنید اما در صورتی که تنها برنده و بازنده را درست حدس بزنید، 80 درصد امتیاز و سکه را کسب می کنید. در صورتی که درصد پیش بینی شما در بازه های ده روزه، یکم تا دهم، یازدهم تا بیستم و بیست و یکم تا سی ام هر ماه در ردیف 3 نفر برتر قرار بگیرد، جایزه نقدی به شما تقدیم خواهد شد.

ضمناً از این پس پیش بینی مسابقات هر لیگ، در لیگ مربوطه قرار خواهد گرفت. پس به غیر از بخش مسابقات حساس، سایر لیگ ها را هم برای پیش بینی چک کنید.

 

چرخونه شانس

چرخونه شانس با تغییراتی در نسخه جدید مواجه شده است. با توجه به اینکه کاربران برای بخش های مختلف اپ نیاز به سکه دارند، بیشتر جوایز چرخونه به سکه تبدیل شده است. با اعلام قبلی، در برخی روزها، چرخونه رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. در چرخونه فعلی، جوایز قابل اعمال توسط سیستم، در لحظه برای کاربران اعمال خواهد شد. شارژ موبایل و کد قرعه کشی نیز به طور اتوماتیک به صندوق پیام کاربران ارسال خواهد شد و سکه ها نیز بلافاصله در اکانت کاربر لحاظ می شود.

*تفاوت کاربران در اشتراک های مختلف در استفاده از چرخونه، تعداد دفعات مجاز آنها برای چرخاندن چرخونه است.

*ذکر این نکته ضروری است که کاربرانی که از نسخه قدیمی اپ استفاده می کنند، جوایز خود را به صورت اتوماتیک دریافت نخواهند کرد و برایشان ارسال نخواهد شد و مسئولیت این اتفاق بر عهده خود ایشان است. هر چه سریعتر از کافه بازار، نسخه جدید اپ را تهیه نمائید.

* بار دیگر تاکید می شود، سکه هایی که از چرخونه و دوئل به دست بیایند، در محاسبات برای تبدیل به وجه نقد لحاظ نمی شوند.

*مقدار شارژ ها با توجه به شانس برنده، از 2 تا 5 و 10 هزار تومانی است.

 

چالش های فوتبالی

در چالش های فوتبالی شما می توانید به کسب امتیاز و سکه بپردازید تا شانس خود برای قرار گرفتن در جمع 10 نفر برتر رده بندی را افزایش دهید.

 

تبدیل امتیاز به سکه

اگر در جمع رقابت کنندگان جدول امتیازی قرار ندارید، و به سکه نیاز دارید، شما می توانید با جمع اوری امتیاز از بخش های مختلف، آنها را به سکه تبدیل کنید. برای این منظرو به قسمت فروشگاه اپلیکیشن بتاکاپ مراجعه کنید. تبدیل امتیاز به سکه برای مشترکین نقره ای و طلایی رایگان خواهد بود. کافیست درخواست خود را به اطلاع ادمین اینستاگرام برسانند. (betacupa@)

 

تبدیل سکه به وجه نقد

همه کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ می توانند سکه های خود را به پول نقد تبدیل کنند. با این تفاوت که در هر اشتراک سقفی تعیین شده است.

اشتراک رایگان : تبدیل 6000 سکه معادل 15 هزار تومان

اشتراک نقره ای : تبدیل 6000 سکه معادل 25 هزار تومان

اشتراک طلایی : تبدیل 6000 سکه معادل  40 هزار تومان

*به یاد داشته باشید سکه های کسب شده از چرخونه شانس و دوئل، در تبدیل سکه به پول نقد محاسبه نخواهند شد. و برای درخواست تبدیل سکه در مشترکین نقره ای و طلایی حداقل باید یکماه از اشتراک آنها گذشته باشد.

*در هر ماه، یکبار قادر به ارائه درخواست تبدیل سکه خواهید بود.

*هر کاربر تنها با یک اکانت قادر به تبدیل سکه به پول خواهد بود.

 

مسابقه خط چین

کلمات جدید و مراحل جدید به خطچین اضافه شده است.

 

 

استراتژی کلی در اپلیکیشن بتاکاپ به این صورت است که شما باید از قسمت های مختلف سکه و امتیاز کسب کنید و با توجه به هدف خود مبنی بر بردن جوایز مختلف بتاکاپ، از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاع از روش های کسب سکه رایگان در بتاکاپ، بر روی لینک کلیک کنید.

 

در صورت داشتن سوال یا پیشنهاد، آن را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ماهور 17 ژانویه 2022 / 6:58 ب.ظ

    در مورد جام حذفی سوال دارم میگم کلا بازی رو تا پایان ۹۰ دقیقه پیش بینی بکنیم یا اگه افتاد پنالتی با ظربات پنالتی امروز آلمینیوم و سپاهان رو برد ۲ بر یک آلمینیوم گفتم افتاد ضربات پنالتی برنده حساب می شم یا نه لطفاً اینجا جواب بده تلفنی نگو

    • admin 17 ژانویه 2022 / 7:48 ب.ظ

      سلام. بازیای که میرن پنالتی، مساوی حساب میشن . قانون فیفا س اصلاً . پنالتی فقط تیم صعود کننده به دور بعدو مشخص میکنه وگرنه توی ارشیو دو تیم این بازیا مساوی ثبت میشه

  • Hossein4763 12 ژانویه 2022 / 5:12 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    خواستم بگم که این قسمت دوئل اپلیکیشن وقتی میزنم و سکه رو هم تعیین کردم ولی وقتی کسی میاد هرچی میزنم روش وارد نمیشه، چرا؟
    بعدشم یکی دوبار دوئل سکه گذاشتم و کسی نبود لغو زدم دیدم سکه هارو برده و بهم پس نداده، اینطوری درست نیست.

    • admin 12 ژانویه 2022 / 5:23 ب.ظ

      سلام نام کاربریتونو بگید براتون بازیابی میکنیم. این مشکل در بخش دوئل وجود داشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید