کد خبر:38179
پ

رامین رضائیان به سپاهان پیوست + عکس

رامین رضائیان بازیکن سابق پرسپولیس که گفته می شد با تیم الشحانیه به توافق رسیده، دقایقی قبل با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست. رامین رضائیان به سپاهان پیوست + عکس به نظر می رسد ژوزه مورایس که قول قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به مسئولین سپاهان داده، پس از توافق با بافتمبی گومیس […]

رامین رضائیان بازیکن سابق پرسپولیس که گفته می شد با تیم الشحانیه به توافق رسیده، دقایقی قبل با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

رامین رضائیان به سپاهان پیوست + عکس

رامین رضائیان به سپاهان پیوست + عکس

به نظر می رسد ژوزه مورایس که قول قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به مسئولین سپاهان داده، پس از توافق با بافتمبی گومیس و وینگر برزیلی اف سی سیدنی به سراغ یک بازیکن با کیفیت دیگر رفته و رامین رضائیان را که یکی از بازیکنان با کیفیت در فصل گذشته لیگ برتر بود، به خدمت گرفته است. نکته جالب اینکه رامین رضائیان پیشتر عنوان کرده بود در ایران به غیر از پرسپولیس در تیم دیگری فوتبال نخواهد کرد اما دست سرنوشت برای فصل جدید اینطور خواست که دفاع راست سپاهان به پرسپولیس بپیوندد و دفاع راست پرسپولیس به سپاهان برود تا به نوعی معاوضه دو هم پستی در دو باشگاه بزرگ ایران شکل گرفته باشد.

پیشتر باشگاه سپاهان با رقم سنگین 80 میلیارد تومان برای سه فصل، محمد دانشگر مدافع استقلال را به خدمت گرفته بود و با توجه به ماندگار شدن بازیکنانی نظیر نژاد فلاح و محمدرضا حسینی در این تیم، به نظر می رسد یک سپاهان قدرتمند را برای فصل آینده خواهیم دید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید