کد خبر:37394
پ

رامین رضائیان از پرسپولیسی ها بازی خورد و جام جهانی را از دست داد

در حالی که قرارداد رامین رضائیان با پرسپولیس 6 ماهه بود، اما بروز اختلافات عجیب بین او و کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد که چطور با ستاره تیمشان نه تنها تمدیدی صورت نگرفته بلکه او را به سمت در خروجی باشگاه هدایت می کنند.   رامین […]

در حالی که قرارداد رامین رضائیان با پرسپولیس 6 ماهه بود، اما بروز اختلافات عجیب بین او و کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد که چطور با ستاره تیمشان نه تنها تمدیدی صورت نگرفته بلکه او را به سمت در خروجی باشگاه هدایت می کنند.

 

رامین رضائیان از پرسپولیسی ها بازی خورد و جام جهانی را از دست داد

ماجرا از اینجا شروع شد که رامین رضائیان از مدتها پیش از مذاکرات پرسپولیس با هم پستی خود یعنی دانیال اسماعیلی فر از سپاهان خبر داشت و این موضوع به معنای خداحافظی با او در انتهای فصل بود. به همین منظور رامین با حضور در برنامه فوتبال برتر حرفهای تندی را علیه کادر فنی و همبازیان خود به زبان آورد و  البته در یک گاف عجیب، به عدم دریافت مبلغ هنگفت برای 6 ماه بازی در پرسپولیس اشاره کرد که این موضوع خیلی زود توسط مدیرعامل پرسپولیس تکذیب شد و مشخص شد این بازیکن برای نیم فصل، 6 میلیارد تومان دریافت کرده است و نه 500 میلیون تومان!

دلخوری کادر فنی پرسپولیس از رضائیان به همینجا ختم نشد و یحیی گل محمدی در آخرین تمرین این تیم در جمع بازیکنان به انتقاد مستقیم از رضائیان پرداخت و در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی نیز او را تعویض کرد تا مشخص شود، او جائی در ترکیب پرسپولیس در فصل آینده نخواهد داشت.

رضائیان که به امید بازی در پرسپولیس و بیشتر دیده شدن برای حضور در جام جهانی به پرسپولیس پیوسته بود، حالا همه آرزوهای خود را نقش بر آب می بیند و چاره ای جز خروج از فوتبال ایران برای وی باقی نمانده چرا که او حاضر به حضور در استقلال نیز نیست و تنها راه باقیمانده برای او حضور در یک تیم خوب اروپایی و بازی در آن است که بسیار بعید به نظر می رسد. مگر اینکه او به سپاهان بپیوندد و از طریق درخشش خیره کننده در این تیم، کادر فنی تیم ملی را مجاب به دعوت به اردو کند وگرنه او با حضور صالح حردانی و صادق محرمی شانس زیادی برای بازی در جناح راست تیم ملی ندارد.

گفتنیست امروز ظهر خبر رسید پیش قرارداد دانیال اسماعیلی فرد با پرسپولیس امضا شده و این به معنای پایان همکاری رضائیان با پرسپولیس خواهد بود. به نظر شما یحیی گل محمدی در این زمینه کار درستی انجام داد؟

عملکرد رامین رضائیان در یک نیم فصل 4 پاس گل و یک گل بوده و عملکرد دانیال اسماعیلی فر در یک فصل، 4 پاس گل و دو گل !

 

گفته می شود یکی از علل نارضایتی کادر فنی پرسپولیس ار رضائیان دخالت بی مورد او در امور فنی بود که هیچ ارتباطی به وی نداشت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 4 ژوئن 2022 / 12:18 ق.ظ

    هاتف کیسه کش رامین یک پرسپولیسی اصیل هست مثل آقا یحیی و سیدجلال و بقیه پس در مورد چیزی که نمیدونی اظهار نظر نکن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید