کد خبر:35760
پ

رافائل سیلوا مشکل آئین نامه ای برای پیوستن به استقلال ندارد + سند

بر خلاف جریان سازی برخی رسانه ها، بازیکن برزیلی جدید استقلال که مدافع با کیفیتی به نظر می رسد، مشکلی برای همراه آبی پوشان تهرانی ندارد. رافائل سیلوا مشکل آئین نامه ای برای پیوستن به استقلال ندارد + سند 🔹 الفیصلی عربستان آخرین باشگاهی است که رافائل سیلوا با پیراهن این تیم به میدان رفته […]

بر خلاف جریان سازی برخی رسانه ها، بازیکن برزیلی جدید استقلال که مدافع با کیفیتی به نظر می رسد، مشکلی برای همراه آبی پوشان تهرانی ندارد.

رافائل سیلوا مشکل آئین نامه ای برای پیوستن به استقلال ندارد + سند

رافائل سیلوا مشکل آئین نامه ای برای پیوستن به استقلال ندارد + سند

🔹 الفیصلی عربستان آخرین باشگاهی است که رافائل سیلوا با پیراهن این تیم به میدان رفته است. در واقع این بازیکن از فصل 2019 – 2020 تاکنون به مدت دو فصل و نیم پیراهن این تیم را بر تن کرده است. این تیم عربستانی در فصل 2019 – 2020 توانست با ایستادن در رتبه پنجم جدول رده بندی، فصل را به پایان برساند. ضمن اینکه این تیم فصل قبل توانست با پیروزی برابر التعاون، عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند.

🔹 رافائل داسیلوا در فصل 2019 – 2020 توانست در 28 دیدار از لیگ حرفه ای عربستان و در فصل 2020 – 2021 نیز در 26 مسابقه به میدان برود. این بازیکن در فصل جاری لیگ عربستان نیز که هنوز در جریان است، تا پایان هفته هجدهم تحت قرارداد الفیصلی بود و در 13 بازی برای تیمش به میدان رفت.

🔹 بدین ترتیب رافائل داسیلوا شروط داشتن حداقل هشت دیدار برای الفیصلی در دو فصل قبل و حضور این تیم در میان 6 تیم نخست لیگ حرفه ای عربستان را داراست و از این بابت مانعی برای ثبت قرارداد او و استقلال وجود ندارد.

 

اگرچه هنوز مشخص نیست باشگاه استقلال چطور قصد دارد با سومین بازیکن جدید خود در نیم فصل قرارداد امضا کند چرا که سازمان لیگ تنها مجوز حضور دو بازیکن به تیمهای بدهکار داده است و در صورت اراده برای جذب این بازیکن احتمالاً می بایست بدهی های این باشگاه صاف شده باشد که بتواند قرارداد این بازیکن به ثبت برسد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 5 مارس 2022 / 9:12 ق.ظ

    پرسپولیس سومی را ثبت کرد استقلالم میکنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید