کد خبر:7477
پ

رابطه مشکوک بین افت شیخ دیاباته و عدم پرداخت مطالباتش در سه بازی اخیر

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال در سه بازی اخیر این تیم در دیدار دربی، فینال جام حذفی مقابل تراکتور و همچنین بازی آسیایی مقابل الشرطه عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته و در این بازیهای مهم استقلال نتوانسته طبق پیش بینی ها، گلزنی کند.   رابطه مشکوک بین افت شیخ دیاباته و عدم پرداخت […]

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال در سه بازی اخیر این تیم در دیدار دربی، فینال جام حذفی مقابل تراکتور و همچنین بازی آسیایی مقابل الشرطه عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته و در این بازیهای مهم استقلال نتوانسته طبق پیش بینی ها، گلزنی کند.

 

رابطه مشکوک بین افت شیخ دیاباته و عدم پرداخت مطالباتش در سه بازی اخیر

رابطه مشکوک بین افت شیخ دیاباته و عدم پرداخت مطالباتش در سه بازی اخیر

بسیاری بر این اعتقادند شیخ دیاباته بابت بدقولی باشگاه استقلال در پرداخت مطالباتش دلخور است و بالافصله پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قصد فسخ قراردادش با این تیم را دارد و به همین خاطر برای اجتناب از مصدومیت در بازیهای باقیمانده، چندان محکم بازی نمی کند.

او که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده در سه بازی اخیر با کمترین اثرگذاری در جریان بازی، به یک بازیکن معمولی تبدیل شده و هواداران استقلال معتقدند اگر بنا به حضور او از ابتدا در زمین باشد، همان بهتر که ارسلان مطهری چابک و گلزن به طور فیکس در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا فشار دریافت گل اول بر روی شانه تیم نیفتد و با حضور مطهری بتوانند گل برتری را زودتر از حریف به ثمر برسانند.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا روند عدم گلزنی دیاباته برای چهارمین بازی پیاپی ادامه پیدا خواهد کرد یا سرانجام او پس از 270 دقیقه گل نزدن، بالاخره در حساسترین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش گلزنی می کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید