کد خبر:25655
پ

رابطه عجیب فایل صوتی لو رفته ظریف با کری خوانی های وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات بار دیگر با همان رویه های پوپولیستی معروف خود پس از یک اتفاق ورزشی، در رسانه های اجتماعی ظاهر شد و با یک کری خوانی کودکانه، جنجال بزرگی را پس از دربی 95 به وجود آورد.   رابطه عجیب فایل صوتی لو رفته ظریف با کری خوانی های وزیر ارتباطات آذری جهرمی که […]

وزیر ارتباطات بار دیگر با همان رویه های پوپولیستی معروف خود پس از یک اتفاق ورزشی، در رسانه های اجتماعی ظاهر شد و با یک کری خوانی کودکانه، جنجال بزرگی را پس از دربی 95 به وجود آورد.

 

رابطه عجیب فایل صوتی لو رفته ظریف با کری خوانی های وزیر ارتباطات

آذری جهرمی که اصرار زیادی به این مسئله دارد که او می تواند در جایگاه حقیقی خود از تیم محبوبش حمایت کند و کری بخواند، این نکته را فراموش کرده که اکنون جایگاه حقوقی اوست که اظهارات او را بولد کرده وگرنه اگر تا پیش از وزیر شدنش، او هزاران توئیت با محتوای کری خوانی هم منتشر می کرد، برای هیچ کس اهمیتی نداشت اما آنچه امروز باعث افزایش حساسیت ها شده، خدشه به جایگاه حقوقی وزیر ارتباطات است و بدبین شدن افکار عمومی به حمایت دولت از یک تیم خاص که در نهایت منجر به شکل گیری عبارت “تیم حکومتی” برای پرسپولیس نیز شده است.

 

آذری جهرمی اصولاً نمی تواند بابت صحبتهای فرهاد مجیدی پس از بازی روز گذشته ناراحت شده باشد چرا که اگر او پذیرفته در جایگاه حقیقی خود برای هواداران تیم استقلال کری بخواند، باید تبعات این اتفاق را نیز بپذیرد و تحمل شنیدن بازتاب های منفی که بعضاً با توهین نیز همراه است، بپذیرد چرا که در فضای هواداری تیم ها، توهین و فحاشی طرفین به بخشی از DNA کری خوانی های هواداران تیمها تبدیل شده و این موضوع حقیقتی غیرقابل انکار است.

نتیجه اینکه اگر او تمایل دارد به عنوان شخصیت حقیقی و یک عضو عادی از این جامعه همچنان به کری خوانی هایش ادامه دهد می بایست تاب و تحمل شنیدن صحبتهایی از جنس صحبتهای فرهاد مجیدی و حتی بدتر را نیز داشته باشد چرا که هواداران حقیقی تیمها، معمولاً پاسخ چنین کری خوانی هایی را در فرمت مودبانه به طرف مقابل نمی دهند!

 

در نهایت اینکه شخصیت آذری جهرمی از ابتدای حضوری در وزارت ارتباطات همینگونه بوده که سوار بر ترند روز، همواره سعی کرده خود را همراه با مردم نشان دهد و به نوعی انگیجمنت خود را برای بهره برداری های سیاسی بعدی و احتمالاً استفاده از پتانسیل هواداری تیم پرسپولیس بالا ببرد. او با این سبک کری خوانی ها در واقع قصد جمع اوری آرایی را دارد که به زودی به آنها در فرصت های شغلی مختلف نیاز پیدا خواهد کرد و چه روشی بهتر از استفاده ابزاری از احساسات هواداران پرسپولیس !

 

رابطه افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف با کری خوانی های آذری جهرمی

بار دیگر تاکید میکنیم آذری جهرمی به واسطه شخصیت حقوقی خود است که امروز هر رفتار یا صحبتش بولد می شود وگرنه صحبتهای او تا پیش از رسیدن به وزارت ارتباطات و حتی بعد از آن کمترین ارزش رسانه ای برای بازتاب دادن ندارد چرا که او نیز مثل میلیون ها هوادار یک تیم می تواند نظرش را بیان کند اما بیان دیدگاه ها در حالی که او هنوز در وزارت ورزش سمت دارد و شخصیت حقوقی اش، به مراتب بزرگتر از شخصیت حقیقی اش است، به نوعی سوء استفاده از جایگاه و تریبون محسوب می شود. هنوز مدت زمان زیادی از افشای فایل صوتی لو رفته محمد جواد ظریف نگذشته که موجی از انتقادات را در پی داشته و رفتار آذری جهرمی نیز دقیقاً در همین قالب طبقه بندی می شود. اگر محمد جواد ظریف در جایگاه حقیقی خود با برخی مسائل موافق نبوده،به واسطه شخصیت حقوقی خود آن را علنی نکرده بود و پس از لو رفتن فایل صوتی، دیدگاه های شخصی او در قالب شخصیت حقیقی اش مشخص شد و این در حالیست که محمدجواد آذری جهرمی نیازی به لو رفتن فایل صوتی نداشته و دیدگاه های شخصی خود را از جایگاه وزیر ارتباطات، فریاد می زند. آیا اگر ظریف هم موضاع شخصی خود را از تریبون وزیر امور خارجه در آن مقطع فریاد می زد، سنگ روی سنگ بند می شد؟ بدون تردید سالها بعد افشاگری های زیادی در خصوص پشت پرده دوران حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش صورت می گیرد اما او به سبب شخصیت حقوقی اش همواره سعی کرده، از ورود به چنین فضایی و بیان علائق شخصی اش جلوگیری کند؛ اگرچه همگان تیم محبوب او را می شناسند اما هرگز شاهد کری خوانی وزیر ورزش برای سایر تیم ها به نفع تیم محبوب خود نبوده ایم چرا که اصولاً این رویه غلط بوده و سوء استفاده از پست و مقام تلقی می شود.

جناب آذری جهرمی! اگر دو ستاره و افتخارات آسیای استقلال بر روی دل شما سنگینی می کند تا با یک برد در دربی که هیچ ربطی به دو ستاره استقلال روی لوگویش نداشت، بخواهید هویت باشگاه استقلال را به سخره بگیرید، طبیعتاً می بایست منتظر به سخره گرفته شدن هویت خودتان بدر جایگاه حقیقی نیز باشید اما اینبار از جانب هواداران میلیونی استقلال و نه صرفاً فرهاد مجیدی …

کلیدواژه : آذری جهرمی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 15 مه 2021 / 10:21 ق.ظ

    تو این سایت کیسه کش نمیزارن آقای ابراهیم صدری مطلب بزاره بنده خدا ولی از ملکی و فراهانی و نظی و زهرا حاجی همه دنبال حاشیه . خبر های خنده دار هستند و جدانن برید حرف پیشکسوتان کیسه رو ببینید خودشون اعتراف میکنن کیسه ها در حد پرسپولیس نیستند

  • ناشناس 15 مه 2021 / 9:56 ق.ظ

    ایران به خاطر پرسپولیس با آمریکا مذاکره می‌کنه از داوری بگیر تا جهرمی . و …. رسیدن به ضریف. پرسپولیس به گل گهر پنج گل زد چرا اون ها حرف از این کار های کیسه نزدن حتما برجام هم واسه پرسپولیسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید