کد خبر:43903
پ

رئیس سازمان خصوصی سازی جوگیر نشود | به تخلفات مالی پرسپولیس هم ورود می شود؟

در حالی که این روزها بحث داغ فوتبال ایران حذف تیم استقلال از آسیا به واسطه تخلفات مالی گسترده در مدیریت این باشگاه است، رئیس سازمان خصوصی سازی که با ژست حافظ حقوق مردم و بیت المال وارد صحنه شده، در تمامی صحبتهایش هرگز صحبتی از تخلفاتی که در تیم رقیب نیز در سالهای گذشته […]

در حالی که این روزها بحث داغ فوتبال ایران حذف تیم استقلال از آسیا به واسطه تخلفات مالی گسترده در مدیریت این باشگاه است، رئیس سازمان خصوصی سازی که با ژست حافظ حقوق مردم و بیت المال وارد صحنه شده، در تمامی صحبتهایش هرگز صحبتی از تخلفاتی که در تیم رقیب نیز در سالهای گذشته شکل گرفته صحبت نکرد.

قربان زاده که به واسطه برداشت غیرمجاز آجورلو از منابع بورسی استقلال با مدیریت استقلال وارد چالش شده، بدون توجه به تخلفات مالی باشگاه رقیب در سال های گذشته، به نبش قبر صورت های مالی سال 92 استقلال پرداخته که الحق و الانصاف نیز می بایست این ممیزی بسیار زودتر از اینها صورت می گرفت تا خائنین به بیت المال به مردم معرفی شوند.

اما شائبه ای که در خصوص فعالیت های قربان زاده پیش می آید این است که شاید او با توجه به تعلقات رنگی خود مسائل را پیگیری می کند! اینکه او به یکباره مدعی می شود کاظم اولیایی را نمی شناسد اتفاقی و بی دلیل نیست چرا که اولیایی اخیراً به جناب قربان زاده یادآوری کرده تخلفات مالی گسترده ای در پرسپولیس هم رخ داده که باید به آنها ورود کند. اولیایی مسئول صدور مجوز حرفه ای در فوتبال ایران است و همان فردی است که به اتفاق مصطفوی، در سال گذشته جعل اسناد مالی پرسپولیس را کشف کردند اما به واسطه برخی ملاحظات بر روی رسانه ای شدن آنها و برخورد با مسببین آن سرپوش گذاشته شد.

امروز که قربان زاده به قول خودش در باشگاه استقلال خیمه زده تا صورت های مالی این باشگاه را بررسی کند و در صورت وجود تخلف، بدون اغماض و ملاحظه نام ها آن را اعلام کند، چطور چشمانش را بر روی تخلفات مالی گسترده ای که در چند سال گذشته به صورت عیان و پنهان در پرسپولیس رخ داد بسته است؟

آیا تنها این مورد که باشگاه پرسپولیس به حساب بورسی خود خارج از سقف مجاز دست نزده، حاشیه امن برای این باشگاه و مدیران فعلی و سابقش ایجاد کرده است؟

مزید اطلاع جناب قربان زاده که علاقه زیادی به احقاق حق سهامداران و معرفی متخلفین به افکار عمومی دارند باید عرض کنیم، در فصل گذشته به صورت رسمی و در پخش زنده تلویزیونی اعلام شد باشگاه پرسپولیس جعل سند مالی برای اخذ مجوز حرفه ای انجام داده است.

شاید بد نباشد قربان زاده سری به صورتهای مالی پرسپولیس در زمان مدیر عاملی محمدحسن انصاری فرد و مجید صدری بزند تا اگر تخلفی صورت گرفته که به گواه مهدی رسول پناه حتماً صورت گرفته، این موارد را هم به سمع و نظر افکار عمومی برساند وگرنه شائبه برخورد رنگی با فساد در دو باشگاه دولتی بر روی سازمان خصوصی سازی خواهد افتاد.

در پایان به قربان زاده متذکر می شویم تکلیف کمک های مالی نامشروع حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس را روشن کند که این مبالغ به بیت المال بازگردانده شده اند یا خیر؟ چرا که به دستور حکم قضائی، همه مبالغ پرداخت شده، می بایست به بیت المال بازگردانده می شدند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 7 آوریل 2023 / 11:02 ق.ظ

    اینجا باهم ( وزیر و وکیل و مدیرعامل و خودش و … ) خوردن و خودشم لنگیه ، کاری باهاشون نداره ولی اونجا تنها خوردن ، این دردش گرفته مسئله اینه ، اگه میخواد روشن کنه تکلیف ارز دارو و صندوق اشتغال و …. رو هم بگین روشن کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید