کد خبر:5897
پ

دی مارتزیو: استراماچونی برای بازگشت به استقلال 3 شرط دارد

خبرنگار سرشناس اسکای ایتالیا با استناد به بیانیه دیشب باشگاه استقلال، از جدی شدن مذاکره احمد سعادتمند و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی خبر داد اما خبر مهم تر در دل متنی که دی مارتزیو در اسکای منتشرر کرده اشاره او به شروط سه گانه استرا برای بازگشت به استقلال است. دی مارتزیو: استراماچونی […]

خبرنگار سرشناس اسکای ایتالیا با استناد به بیانیه دیشب باشگاه استقلال، از جدی شدن مذاکره احمد سعادتمند و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی خبر داد اما خبر مهم تر در دل متنی که دی مارتزیو در اسکای منتشرر کرده اشاره او به شروط سه گانه استرا برای بازگشت به استقلال است.

دی مارتزیو: استراماچونی برای بازگشت به استقلال 3 شرط دارد

 

دی مارتزیو: استراماچونی برای بازگشت به استقلال 3 شرط دارد

جانلوکا دی مارتزیو که همیشه دقیق ترین اخبار را از آندره آ استراماچونی منتشر می کند، این بار در خبری که برای اسکای ایتالیا نوشته، مدعی شده مرد ایتالیایی از استقلال تضمین می خواهد.

دی مارتزیو در خصوص احتمال بازگشت استراماچونی به استقلال نوشته است:

باشگاه استقلال مذاکره با آندره آ استراماچونی را تایید کرد. روز گذشته استقلال در فینال جام حذفی سه بر دو به تراکتور باخت و این شکست باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. در پی این شکست باشگاه با بیانیه رسمی اعلام کرد در تلاش است استراماچونی را به استقلال برگرداند. مدیران استقلال هفته گذشته به رم سفر کردند تا با مدیر برنامه استراماچونی برای ارائه پیشنهاد ادامه همکاری صحبت کنند. استراماچونی که برای بار سوم پدر شده است، کمی زمان خواسته تا درباره وضعیت خانوادگی و مشکلات سفر به ایران (به خاطر خطرات ویروس کرونا) تصمیم گیری کند. فدراسیون فوتبال ایران با تصویب قانون جدیدی اعلام کرده تیم های ایرانی نمی توانند مربی خارجی استخدام کنند اما این قانون شامل حال استراماچونی و مربیانی که قبلا در ایران کار کرده اند نمی شود. استقلال اصرار دارد استراماچونی را برگرداند و استراماچونی هم تمایل به همکاری دوباره دارد اما برای بازگشت از استقلال تضمین می خواهد. پروژه جدی، پیشنهاد عادلانه و حفظ بازیکنان اصلی تیم، شروط سه گانه استراماچونی برای بازگشت به استقلال است. طرفین همچنان به مذاکره ادامه می دهند. استراماچونی به خاطر اختلاف با مدیریت قبلی باشگاه از استقلال جدا شده بود.

همین خبر کوتاه جانلوکا دی مارتزیو که روابط صمیمانه ای با استراماچونی دارد، ثابت می کند مرد ایتالیایی بی میل نیست دوباره به استقلال برگردد، به شرطی که شرایط همکاری با او در ایران فراهم باشد و قوانین اجازه این کار را بدهد. منتظر اخبار تکمیلی از ایتالیا باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید