کد خبر:31882
پ

دیوان محاسبات کشور: صدا و سیما درآمد تبلیغات از فوتبال را به خزانه نریخت!

دیوان محاسبات کشور بازوی نظارتی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ایران، در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ کل اعلام کرد که سازمان صداوسیما ‌وزارت ورزش و‌ جوانان، مبلغی از درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز نکرده‌اند.   دیوان محاسبات کشور: صدا و سیما درآمد تبلیغات از […]

دیوان محاسبات کشور بازوی نظارتی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ایران، در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ کل اعلام کرد که سازمان صداوسیما ‌وزارت ورزش و‌ جوانان، مبلغی از درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز نکرده‌اند.

 

دیوان محاسبات کشور: صدا و سیما درآمد تبلیغات از فوتبال را به خزانه نریخت!

دیوان محاسبات کشور: صدا و سیما درآمد تبلیغات از فوتبال را به خزانه نریخت!

به گزارش ایسنا، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلف بوده‌اند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی مربوط نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنن در حالی که در سال ۱۳۹۹ از این محل، مبلغی به حساب خزانه واریز نشده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که مشخص نیست درآمد نجومی صدا و سیما از پخش زنده مسابقات فوتبال و تبلیغات محیطی به جیب چه کسی رفته است چرا که این مبلغ سنگین نه به فوتبالی ها پرداخت شده و نه به خزانه مملکت واریز شده و به نظر می رسد در این ماجرا، نهادهای ذی ربط می بایست به نهاد خودمختار صدا و سیما ورود کنند تا با حساب و کتاب در این قضیه، مشخص شود این مبلغ به جیب چه کسی رفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید