کد خبر:1798
پ

دیلیت اکانت تلگرام با چند ترفند ساده

اگر کاربر تلگرام هستید و به هر دلیلی، می خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، با ما همراه باشید. در اینجا راهنمای گام به گام وجود دارد که می توانید برای حذف اکانت تلگرام خود دنبال کنید. دو روش مختلف برای حذف اکانت تلگرام شما وجود دارد. اما قبل از حذف حساب تلگرام خود، […]

اگر کاربر تلگرام هستید و به هر دلیلی، می خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، با ما همراه باشید. در اینجا راهنمای گام به گام وجود دارد که می توانید برای حذف اکانت تلگرام خود دنبال کنید. دو روش مختلف برای حذف اکانت تلگرام شما وجود دارد. اما قبل از حذف حساب تلگرام خود، به یاد داشته باشید که پس از حذف حساب کاربری خود، آن را نمی توانید برگردانید، چت های شما، لیست مخاطبین، گروه ها و غیره به طور دائم حذف می شوند. در ادامه آموزش دیلیت اکانت تلگرام با چند ترفند ساده را برای شما عزیزان به طور مرحله به مرحله و تصویری قرار داده ایم.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

 

دیلیت اکانت تلگرام با چند ترفند ساده

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

دلایل اصلی دیلیت اکانت تلگرام

1. تلگرام دیگر بهترین برنامه برای شما نیست

با وجود تعداد زیادی برنامه پیام رسانی فوری، احتمالاً تلگرام بهترین برنامه پیام رسانی برای نیازهای شما نیست. شاید یک برنامه جدید پیدا کرده اید و شما می خواهید مکالمات خود را در آنجا ادامه دهید.

2. دوستان شما در حال ترک تلگرام هستند

شاید برخی از دوستان یا اعضای خانواده شما دیگر در تلگرام نباشند. از این رو، شما برای ارتباط داشتن با آنها، قصد نقل مکان به پیام رسان جدید که دوستان و اعضای خانواده شما آنجا حضور دارند داشته باشید.

3. سیاست های تلگرام شما را نگران می کند

همچنین ممکن است شما با خط مشی های باز تلگرام و طیف گسترده اجتماعات آن راحت نباشید. تلگرام کانال هایی را میزبانی می کند که کاربران می توانند، به راحتی فیلم های جدید یا آهنگ های رایگان را بدون هزینه بارگیری کنند.

4. شما به تلگرام اعتماد ندارید

تلگرام به طور پیش فرض چت ها را رمزگذاری نمی کند، به دلیل مدل امنیتی تلگرام انتقاد زیاد وارد شده است.

 

نحوه غیرفعال کردن حساب تلگرام با Self-destruction

اگر به مدت شش ماه در حساب کاربری تلگرام خود غیرفعال باشید، تلگرام حساب شما را به صورت خودکار پاک می کند. با این حال، می توانید تنظیمات تلگرام خود را ویرایش کنید، مدت زمان انتظار تلگرام را قبل از حذف نمایه خود تنظیم کنید. شما می توانید این مدت زمان را از شش ماه، به یک ماه و سه ماه یا یک سال تغییر دهید. مراحل زیرا دنبال کنید:

1- وارد اکانت تلگرام خود شوید و گزینه ی “تنظیمات|Settings ” را انتخاب کنید.

2- روی گزینه ی  “Privacy and Security” کلیک کنید.

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

 

 

3- به پایین صفحه رفته و در قسمت “Delete My Account if I’m Away For” مدت زمان مورد نظر را تغییر دهید.

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

4- اگر از اکانت تلگرام خود استفاده نکنید، پس از پایان دوره زمانی که مشخص کرده اید، حساب کاربری شما به همراه تمام مکالمات و مخاطبین شما حذف می شود.

 

شما نمی توانید حساب Telegramخود را به طور موقت غیرفعال کنید. تنها انتخاب شما این است که به سادگی نمایه ی تلگرام خود را غیرفعال کنید.

 

نحوه دیلیت اکانت تلگرام

مرحله 1: ابتدا باید در مرورگر وب مورد نظر خود به صفحه غیرفعال کردن Telegram بروید. شما می توانید از مرورگرهای گوشی و دسک تاپ استفاده کنید، با هر کدام که برای شما راحت تر است انجام دهید.

مرحله 2: اکنون یک شماره تلفنی را که با آن وارد سیستم تلگرام شده اید در قالب بین المللی وارد کنید: + (کد کشور) (کد شهر یا کد حامل) (شماره شما).

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

مرحله 3: اگر شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده باشید، یک پیام با کد تأیید دریافت خواهید کرد.

مرحله 4: آن کد تأیید را در قسمت مربوطه وارد کنید و بر روی دکمه “Done” کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون در صفحه سوال خواهد شد که چرا می خواهید تلگرام را ترک کنید. از آنجا که این قسمت اختیاری است، می توانید دلایل خود را برای کنار گذاشتن و بازخورد بیان کنید یا بر روی گزینه ی Done ضربه بزنید.

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

مرحله 6: اکنون یک صفحه نمایش هشدار دهنده را مشاهده می کنید که می پرسد آیا مطمئن هستید؟ فقط روی Yes کلیک کنید، دکمه حساب من را حذف کنید.

 

دیلیت اکانت تلگرام

 

حساب Telegram شما با موفقیت حذف شد، اکنون دیگر نمی توانید از برنامه تلگرام قبلی استفاده کنید. اگر نظر خود را تغییر داده و تصمیم گرفتید که دوباره می خواهید از تلگرام استفاده کنید، ممکن است نتوانید بعد از چند روز پس از غیرفعال کردن تلگرام، حساب جدیدی ایجاد کنید، بنابراین باید چند روز پس از دیلیت اکانت تلگرام خود صبر کنید.

کلیدواژه : تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید