کد خبر:5378
پ

دو بازیکن پرسپولیس در دربی قربانی می شوند + شماتیک ترکیب احتمالی پرسپولیس

با توجه به نزدیک شدن به زمان دربی 93، بسیاری از علاقه مندان به پرسپولیس در پی این هستند تا ترکیب تیم را در مصاف با رقیب سنتی بدانند و از سیستم و تاکتیک احتمالی یحیی در مواجهه با تفکرات کادر فنی استقلال با خبر شوند. شاید جالب باشد که بدانید، در هر نوع آرایشی، […]

با توجه به نزدیک شدن به زمان دربی 93، بسیاری از علاقه مندان به پرسپولیس در پی این هستند تا ترکیب تیم را در مصاف با رقیب سنتی بدانند و از سیستم و تاکتیک احتمالی یحیی در مواجهه با تفکرات کادر فنی استقلال با خبر شوند. شاید جالب باشد که بدانید، در هر نوع آرایشی، یک ستاره در پرسپولیس روی نیمکت خواهد نشست. به همین مناسبت به مرور خط به خط بازیکنان احتمالی پرسپولیس پرداخته ایم.

 

لیست خرید پرسپولیس

 

اخبار باشگاه پرسپولیس

 

در خط دروازه با توجه به خروج بیرانوند از لیست تیم، گزینه اول، بوژیدار رادوشویچ است.

با توجه به مصدومیت انصاری، دفاع چپ این تیم در بازی امشب، محمد نادری خواهد بود و دو مدافع میانی این تیم را احتمالاً شجاع خلیل زاده و کنعانیزادگان تشکیل خواهند داد و در سمت راست نیز شیری ایفای نقش خواهد کرد.

 

با توجه به قدرت خط حمله استقلال به نظر می رسد یحیی ریسک نخواهد کرد و از دو هافبک دفاعی خود یعنی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا به طور توامان در جلوی خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد. و بشار رسن و مهدی ترابی نیز فاز هجومی خط میانی این تیم را تشکیل می دهند.

در خط حمله نیز با توجه به گلزنی اوساگونا و علیپور به احتمال زیاد شاهد حضور این دو بازیکن خواهیم بود.

 

با توجه به ترکیب احتمالی فوق، در خط دفاع احتمالاً سید جلال حسینی قربانی حضور شجاع و کنعانی زادگانی خواهد شد و در خط میانی نیز گل محمدی می بایست از بین بشار رسن، مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن را انتخاب کند که هر یک از این ستاره ها روی نیمکت بنشیند، قربانی بزرگ این بازی لقب خواهد گرفت.

 

یحیی می تواند با آرایش هجومی علیپور و وحید امیری یا حتی علیپور و مهدی ترابی تیمش را روانه میدان کند و اوساگونا را نیمکت نشین کرده تا بازی به تمام عناصر هجومی با کیفیتش برسد اما در طرف مقابل، استقلالی ها از بازیکنان بلند قد زیادی بهره می برند که حضور اوساگونا می تواند مانعی برای استفاده آبی پوشان از ضربات ایستگاهی باشد چرا که دیگر خبری از بیرانوند نیز در درون دروازه این تیم نیست و رادوشویچ کوتاه قامت تر از او، می بایست با شیخ دیاباته نبرد کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید