کد خبر:4161
پ

دولت روحانی رسماً از مردم کلاهبرداری می کند | بازی کثیف دولت با بورس و دلار

به جرات می توان حسن روحانی را بدترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی دانست به طوری که او نه در عرصه سیاسی، نه در عرصه اقتصادی و نه در عرصه سلامت و نه در عرصه اجتماعی و … نتوانست حداقل استانداردهای اداره کشور را اجرا کند و با تصمیمات عجولانه و نابخردانه خود کشور و […]

به جرات می توان حسن روحانی را بدترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی دانست به طوری که او نه در عرصه سیاسی، نه در عرصه اقتصادی و نه در عرصه سلامت و نه در عرصه اجتماعی و … نتوانست حداقل استانداردهای اداره کشور را اجرا کند و با تصمیمات عجولانه و نابخردانه خود کشور و ملت را در آستانه سکته بزرگی قرار داده است.

 

دولت روحانی رسماً از مردم کلاهبرداری می کند | بازی کثیف دولت با بورس و دلار

دولت روحانی رسماً از مردم کلاهبرداری می کند | بازی کثیف دولت با بورس و دلار

روحانی که در بدو ریاست جمهوری اش همه مشکلات را به گردن دولت احمدی نژاد می انداخت، در شرایطی قرار گرفته که به سبب پر کردن خزانه خالی اش دست به اقدامات تورم زایی همچون سوداگری در بازار دلار و بورس می زند تا از این طریق بتواند هم نقدینگی در سطح جامعه را جمع کند و هم با نوسانگیری از این دو بازار، کسری بودجه ماهانه خودرا برای امور جاری کشور پر کند. در ادامه به چند تصمیم عجیب حسن روحانی که کشور را به مرز ورشکستگی و آشوب نزدیک کرده می پردازیم.

 

بازار دلار

با تلاطم بازار ارز، حسن روحانی و رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردند این هیجان ارزی، توطئه دشمنان است و با تدبیر می توانند آن را کنترل کنند؛ آنها در هفته گذشته تا حدی توانستند جلوی پیشروی قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی را بگیرند اما در هفته جاری بار دیگر لجام قیمت دلار از دست دولت در رفت تا مشخص شود تدبیر آقایان اینگکونه است که دلار را در بزنگاه هایی که مدنظر خودشان است پائین اورده و بعد از مدتی آن را رها کرده و در بالاترین قیمت به مردم می فروشند تا از این طریق خزانه خالی خود را پر کنند چرا که اگر این تدبیر کاهش قیمت دلار از سوی دولت و به طور مستمر اعمال شده بود، همچنا نمی بایست شاهد افت قیمت دلار باشیم که این گونه نبود.

 

بازار بورس

در آشفته بازار بورس نیز اوضاع به همین منوال است و حسن روحانی با بادکردن سهامی که در سبد پورتفوی صندوق های دولتی وجود دارند، ابتدا سود حداکثری از این بالا رفتن قیمت سهام کسب کرد و در 10 روز گذشته با عرضه های آبشاری و غیر متعارف، بسیاری از سهامداران را در ضررهای هنگفت فرو برده است. دولت که به خوبی راه نوسانگیری از بازارهای اقتصادی را یاد گرفته، برای جبران کسری بودجه ناشی از افت قیمت نفت و کاهش صادرات و همچنین کاهش فعالیت های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا از هر بازاری که بتواند نوسانگیری می کند.

 

بازار خودرو

دولت و به طور خاص وزارت صمت که با تصمیمات عوامفریبانه در ابتدای تابستان با طرح های مضحک قرعه کشی ایران خودرو و سایپا سعی داشتند خود را در صف اول مبارزه با گران شدن قیمت خودرو نشان دهند، چند روز قبل بود تا نقاب از چهره شان بیفتد و رسماً مجوز گران کردن محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کردند تا مشخص شود گرانی های اخیر بازار خودرو از قبل طراحی شده و به منظور بالا بردن حاشیه سود دولتی ها بوده است و اقدامات مضحک خودروسازان تنها برای آرام کردن مردم که از گرانی غیرمتعارف قیمت خودرو عصبانی بودند، انجام شده است.

 

حوزه سلامت

شگفت انگیزترین و البته احمقانه ترین تصمیم حسن روحانی در حوزه سلامت اتفاق افتاد که در اقدامی عجیب و در حالی که شیب شیوع کرونا در کشور نزولی شده بود به یکباره بسیاری از محدودیت ها در امکان عمومی و کسب و کارها را برداشت و در نطقی خارج از تصور مدعی شد، کرونا به واسطه سفر های برون شهری منتقل نمی شود تا موجی از سفرها را در تعطیلات شاهد باشیم و همین امر در نهایت منجر به شروع موج دوم کرونا در کشور شد که جان بیش از 200 نفر در روز به واسطه حماقت رئیس جمهور مملکت از دست می رود.

 

رئیس دولت تزویر و ریا چرا استیضاح نمی شود؟

به واقع لقب دولت تزویر و ریا برازنده دولت حسن روحانی است که در هیچ حوزه ای نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کشور در دوران ریاست جمهوری او یک عقبگرد کامل حتی بدتر از دوران محمودی احمدی نژاد کرد.

در چنین شرایطی به نظر نمی رسد نمایندگان ترسوی مجلس قادر به استیضاح رئیس جمهور باشند چرا که آنها ماههاست نتوانسته اند وزیر ورزش او را که ضعیف ترین وزیر او در کابینه بوده را به واسطه فساد سازمان یافته در زیرمجموعه ش استیضاح و عزل کنند، حال چطور می توانند رئیس دولت را استیضاح کنند؟

 

به جرات می توان گفت کاری که حسن روحانی با ملت ایران کرد، هیچ دشمنی قادر به تکرار ان نبوده و نیست و نخواهد بود …

 

کلیدواژه : حسن روحانیدولت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید