کد خبر:5565
پ

دهن کجی مجدد آنتونی استوکس به پرسپولیس: تصمیم درستی گرفتم به ایران برنگشتم!

آنتونی استوکس که اخیراً با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن آزاد به تیم لیوینگستون در لیگ برتر اسکاتلند پیوسته، در گفت‌وگو با روزنامه «ادینبرگ نیوز ایونینگ» درباره تجربه‌اش از بازی در ایران گفت که گزیده آن را در زیر می‌‌خوانید: در تراکتور من بهترین گلزن تیم بودم و در پایان فصل اگر مصدوم نمی‌شدم، […]

آنتونی استوکس که اخیراً با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن آزاد به تیم لیوینگستون در لیگ برتر اسکاتلند پیوسته، در گفت‌وگو با روزنامه «ادینبرگ نیوز ایونینگ» درباره تجربه‌اش از بازی در ایران گفت که گزیده آن را در زیر می‌‌خوانید:

در تراکتور من بهترین گلزن تیم بودم و در پایان فصل اگر مصدوم نمی‌شدم، می‌توانستم بهترین گلزن لیگ برتر ایران باشم. چون تراکتوری‌ها دستمزدم را پرداخت نکردند، ناچار به جدایی از این تیم شدم و برای گرفتن حقم به فیفا شکایت کردم.

در پرسپولیس اوضاع کمی متفاوت بود، چون با شیوع کرونا ادامه کار برای من و برای باشگاه دشوار بود. من باید به سلامت خودم توجه می‌کردم. ایران جایی نبود که بخواهم برای دو یا سه ماه در قرنطینه بمانم، این در حالی بود که نه فوتبالی بود، نه تمرینی و باید خودم را در آپارتمان قرنطینه می‌کردم.

تصمیم گرفتم با فرزندانم به دوبلین بازگردم. باشگاه پرسپولیس می‌خواست من به ایران بازگردم، اما شیوع ویروس کرونا در ایران در وضعیت بدی بود و این بیماری ضربه بدی به آنها زده بود. صادقانه می‌گویم وقتی به عقب برمی‌گردم و نگاه می‌کنم، می‌بینم که تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید