کد خبر:22072
پ

دلنوشته جنجالی رونالدو برای پله پس از شکستن رکورد تاریخی

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در بازی مقابل کالیاری با انتشار یک دلنوشته احساسی و جنجالی و البته در کمال احترام  به پله یادآور شد که او رسماً از رکوردش عبور کرده است. آمار گلهای ملی و باشگاهی رونالدو دلنوشته جنجالی رونالدو برای پله پس از شکستن رکورد تاریخی چند هفته گذشته با عبور […]

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در بازی مقابل کالیاری با انتشار یک دلنوشته احساسی و جنجالی و البته در کمال احترام  به پله یادآور شد که او رسماً از رکوردش عبور کرده است.

دلنوشته جنجالی رونالدو برای پله پس از شکستن رکورد تاریخی

دلنوشته جنجالی رونالدو برای پله پس از شکستن رکورد تاریخی
چند هفته گذشته با عبور از رکورد 757 گل رسمی Pelé ، با اخبار و آمارهایی که من را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در نظر گرفت ، پر شده بود. اگرچه از این اطلاعرسانی رسانه ها سپاسگزارم ، اکنون وقت آن است که من توضیح دهم که چرا تا این لحظه آن رکورد را تأیید نکردم. درود همیشگی و بی قید و شرط من  نثار آقای ادسون آرانتس دو ناسیمنتو (پله) ، مانند احترامی که برای فوتبال اواسط قرن بیستم قائل هستم ، باید بگویم اگر در آمار محاسبه شده 9 گل او برای ایالت سائپائولو و تک گلش برای ارتش برریل را در نظر بگیریم، او 767 گل رسمی در مسابقات ملی و باشگاهی داشته است. جهان از آن زمان و فوتبال نیز تغییر کرده است ، اما این بدان معنی نیست که ما فقط می توانیم تاریخ را با توجه به علایق خود پاک کنیم. امروز ، وقتی در کار حرفه ای خود به 770 گل رسیدم ، اولین کلماتم مستقیماً به پله می رسند. هیچ بازیکنی در جهان وجود ندارد که با شنیدن داستان های مربوط به بازی هایش ، اهدافش و موفقیت هایش بزرگ نشده باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. و به همین دلیل ، با تأیید هدفی که باعث شد من در لیست گلزنان جهان قرار بگیرم ، با غلبه بر رکورد پله ، سرشار از خوشحالی و غرور می شوم ، چیزی که در بزرگسالی از کودکی از مادیرا هرگز آرزو نمی کردم. از همه کسانی که در این سفر شگفت انگیز با من شرکت کردند متشکرم. به هم تیمی هایم ، به مخالفانم ، به طرفداران بازی زیبا در سراسر جهان و بیش از همه به خانواده و دوستان نزدیکم: به من اعتماد کن وقتی می گویم بدون تو نمی توانستم این کار را انجام دهم. حالا نمی توانم منتظر بازی ها و چالش های بعدی باشم! سوابق بعدی و تروفی ها! باور کنید این ماجرا هنوز هم دور از پایان نیست. آینده فردا است و هنوز چیزهای زیادی برای کسب یوونتوس و پرتغال وجود دارد! در این سفر به من بپیوندید! بیا بریم!
گفتنیست پله هنوز شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو را قبول ندارد! رونالدو در بازی روز گذشته یوونتوس مقابل کالیاری هت تریک کرد تا به طور رسمی از رکورد پله عبور کرده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید