کد خبر:6103
پ

دلخوری شدید گل محمدی از مهدی ترابی: او می توانست بهتر جدا شود نه با کلک!

گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که حساب ویژه ای بر روی ماندن مهدی ترابی برای فصل آتی کرده بود ضمن ابراز دلخوری اش از او صحبتهای زیادی در خصوص نقل و انتقالات مطرح کرد که در ادامه گزیده آن را می خوانید.   دلخوری شدید گل محمدی از مهدی ترابی: او می توانست بهتر جدا شود نه […]

گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که حساب ویژه ای بر روی ماندن مهدی ترابی برای فصل آتی کرده بود ضمن ابراز دلخوری اش از او صحبتهای زیادی در خصوص نقل و انتقالات مطرح کرد که در ادامه گزیده آن را می خوانید.

 

دلخوری شدید گل محمدی از مهدی ترابی: او می توانست بهتر جدا شود نه با کلک!

دلخوری شدید گل محمدی از مهدی ترابی: او می توانست بهتر جدا شود نه با کلک!

?از مدت ها قبل به باشگاه برای تمدید قراردادها نامه زدم. ترابی می‌توانست حرفه‌ای تر و هواداری‌تر رفتار کند.

?خیلی وقت پیش به مسئولان باشگاه گفتم هر چه سریع‌تر کار بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود انجام شود تا در این روزها ذهنشان درگیر نقل و انتقالات نشود.

?متاسفانه در حال حاضر بیشتر تمرکز بچه‌‌ها روی بحث نقل و انتقالات است. به هر حال آنها نگران آینده‌شان هستند و به همین دلیل مجبور هستند به باشگاه بروند و شاید روزی دو سه ساعت در باشگاه مشغول مذاکره باشند. به همین حال وقتی به تمرین می‌رسند خسته هستند و تمرکزی برای تمرین ندارند.

?یک هفته دیگر بابد به رقابت‌های آسیا برویم با تیم‌هایی بازی کنیم که هزینه‌های سرسام‌اوری انجام می‌دهند، التعاون دو سه بازیکن جدید خریده تا کنون از آنها رونمایی نکرده است. سایر رقیبان ما هم خریدهایی انجام دادند که مبلغ آنها بودجه دو سه سال باشگاه پرسپولیس است.

?قبلا هم به باشگاه گفته بودم باید اولویت ما نگه داشتن بازیکنان فعلی و حفظ اسکلت استخوان بندی پرسپولیس باشد. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم امروز کار علیپور و رسن نهایی شود تا بتوانیم ادامه تمرینات را با تیم کامل انجام دهیم.

?به نظرم ترابی می‌توانست به شکل بهتری از پرسپولیس جدا شود.پس از چند سال بازی کردن برای پرسپولیس و خاطرات خوبی که هواداران از وی داشتند انتظار داشتیم مهدی حرفه‌ای تر و هواداری‌تری برخورد کند.

?من همچنان کورسوی امیدی برای بازگشت مهدی دارم و امیدوارم اگر ترابی در این فصل هم نشد سال‌های آینده به پرسپولیس بازگردد.

?نقل و انتقالات همچنان برای ما باز است و احتمالا جذب بازیکن جدید همچنان وجود دارد.

?من لیست خروجی نداشتم و نقل و انتقالات پرسپولیس صرفا روی جذب بازیکنانی بود که می‌دانستیم در آن پست‌ها بازیکن از دست داده‌ایم. مثل دروازه‌بان و مهاجم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 7 سپتامبر 2020 / 11:11 ق.ظ

    کلک!؟ نه بابا چی میگی!؟ مگه میشه کسی که افکارش اطاعت کردنه و عروسیش با تواشیح سردار اهل کلک و مادیات و ریاکاری و تزویر باشه!!!!!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید