کد خبر:38702
پ

دلبری تمیروف برای پرسپولیسی ها با مانور فسخ قرارداد

در حالی که سرمربی پرسپولیس این روزها به شدت به خاطر عدم جذب مهاجم، مدیریت تیم را مورد انتقاد قرار داده، شب گذشته پس از انجام بازی پرسپولیس و تیم ملی امید، شیرزود تمیروف مهاجم ازبک این تیم با انتشار چند استوری، خداحافظی خود را از پرسپولیس اعلام کرد. دلبری تمیروف برای پرسپولیسی ها با […]

در حالی که سرمربی پرسپولیس این روزها به شدت به خاطر عدم جذب مهاجم، مدیریت تیم را مورد انتقاد قرار داده، شب گذشته پس از انجام بازی پرسپولیس و تیم ملی امید، شیرزود تمیروف مهاجم ازبک این تیم با انتشار چند استوری، خداحافظی خود را از پرسپولیس اعلام کرد.

دلبری تمیروف برای پرسپولیسی ها با مانور فسخ قرارداد

بر طبق اعلام مدیر برنامه های تمیروف او هیچ مشکلی برای جدایی و فسخ قراردادش با پرسپولیس ندارد و با توجه به پیشنهاداتی که به وی از تیمهای لیگ برتری ایران شده، بعید نیست او هم برای بازی کردن بیشتر و هم نشان دادن هنز گلزنی اش به تیم دیگری بپیوندد.

تمیروف که از رفتار کادر فنی پرسپولیس با خودش ناراحت به نظر می رسد در بازیهای دوستانه این تیم عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و موفق به زدن سه گل برای پرسپولیس شد. اما او به خوبی می دانست که در صورت جذب یک مهاجم خارجی، هرگز به وی بازی نخواهد رسید و به همین منظور گزینه فسخ قرارداد را انتخاب کرد تا گل محمدی تنها با دو مهاجم تخصصی یعنی حامد پاکدل و مهدی عبدی، به استقابل شروع لیگ جدید برود.

فقر مهاجم در پرسپولیس این روزها به جایی کشیده شده که هواداران این تیم که دل خوشی از تمیروف نداشتند، حالا راضی به ماندگاری او در تیم شده اند تا مشخص شود، اوضاع در این تیم چقدر بحرانی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید