کد خبر:1058
پ

دعوت به همکاری با بتاکاپ

با انتشار اپلیکیشن بتاکاپ و استقبال گسترده از اپلیکیشن و سایت بتاکاپ، به منظور تکمیل نیروی انسانی و توسعه کسب و کار تحت شرایط زیر ا واجدین شرایط دعوت به همکاری می شود.   اپلیکیشن بتاکاپ کلیه صاحبین گیم سنتر و مراکز تفریحی که مایل به همکاری با بتاکاپ در زمینه برگزاری کاپ های مختلف […]

با انتشار اپلیکیشن بتاکاپ و استقبال گسترده از اپلیکیشن و سایت بتاکاپ، به منظور تکمیل نیروی انسانی و توسعه کسب و کار تحت شرایط زیر ا واجدین شرایط دعوت به همکاری می شود.

 

اپلیکیشن بتاکاپ

کلیه صاحبین گیم سنتر و مراکز تفریحی که مایل به همکاری با بتاکاپ در زمینه برگزاری کاپ های مختلف فوتبال هستند، با ایمیل info@betacup.net مکاتبه نمایند.

کسب و کارهایی که تمایل به قرار دادن بنر تبلیغاتی خود در اپلیکیشن بتاکاپ هستند نیز می توانند درخواست خود را به شماره 09123824831 در واتساپ ارسال نمایند.

کسب و کارهایی که تمایل به توسعه محصولات و خدمات خود دارند و تمایل دارند خدمات و محصولات خود را با تخفیف به دست مشتریان برسانند، می توانند با قرار دادن محصول یا خدمات خود در بخش

جوای چرخونه شانس، با اپ بتاکاپ همکاری نمایند. برای این منظور و هماهنگی های بیشتر با شماره 09123824831 تماس حاصل فرمائید.

 

 

سایت بتاکاپ

به منظور افزایش تعداد تولید محتوای رواانه در سایت بتاکاپ، به تعدادی نویسنده در حوزه فوتبال نیازمندیم. برای این منظور رزومه و مشخصات خود را به ایمیل mr85m@yahoo.com ارسال نمائید. هماهنگی های بعدی در صورت انتخاب به عنوان نویسنده واجد شرایط و نوع پرداخت دستمزد متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

برای تبلیغات در سایت بتاکاپ و قرار دادن بنر تبلیغاتی خود یا ارسال تبلیغات خود به بیش از 100 هزار کاربر کافیست درخواست خود را به ایمیل mr85m@yahoo.com ارسال نمائید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید