کد خبر:36993
پ

دعوت از استراماچونی و وینفرد شفر به جشن قهرمانی استقلال

در حالی که باشگاه استقلال در نظر دارد مراسم جشن قهرمانی تیمش را در هفته آخر به بهترین نحو ممکن برگزار کند، به نظر می رسد اگر مسئولین باشگاه استقلال نگاه ویژه ای به دو مربی موفق استقلال در سالهای اسارت این تیم چنگال آن افراد معلوم الحال داشته باشد، اتفاق نمادین و بزرگی در […]

در حالی که باشگاه استقلال در نظر دارد مراسم جشن قهرمانی تیمش را در هفته آخر به بهترین نحو ممکن برگزار کند، به نظر می رسد اگر مسئولین باشگاه استقلال نگاه ویژه ای به دو مربی موفق استقلال در سالهای اسارت این تیم چنگال آن افراد معلوم الحال داشته باشد، اتفاق نمادین و بزرگی در تاریخ باشگاه استقلال رقم خواهد خورد.

 

دعوت از استراماچونی و وینفرد شفر به جشن قهرمانی استقلال

وینفرد شفر با کسب یک جام قهرمانی با استقلال در جام حذفی و قرار دادن تیم در مسیر قهرمانی تا هفته های اخر یکی از مربیان تاثیرگذار در روند رو به رشد استقلال بود. شاید اگر تغییرات عجیب در کادر فنی استقلال توسط گماشته های وزارت ورزش در هیئت مدیره صورت نمی گرفت، شفر به قهرمانی در لیگ برتر هم رسیده بود.

داستان تراژیک آندرا استراماچونی هم دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که چطور سرمربی تیم صدرنشین لیگ را با روش های مافیایی از این تیم دور کردند و سپس هر راه بازگشت وی را با وضع قوانین عجیب تر بستند. به گواه دوست و دشمن اگر به استراماچونی فرصت داده می شد، نه تنها با اقتدا به قهرمانی لیگ می رسید بلکه قهرمانی در آسیا هم دور از دسترس نبود چرا که او بهترین نسل فوتبالی استقلال را از شفر تحویل گرفته بود و با اضافه شدن دو بازیکن با کیفیت خارجی به نام های دیاباته و میلیچ و حضور ستارگانی مثل قایدی، علی کریمی و فرشید اسماعیلی در مسیر قهرمانی قرار داشت.

امروز دعوت رسمی از دو مربی سابق استقلال که در دوران سیاه قبلی نتوانستند یا به عبارتی نگذاشتند با استقلال به قهرمانی برسند، واجب به نظر می رسد؛ این اتفاق در حالی از اهمیت ویژه برخوردار است که هنوز برخی از پیشکوستان استقلال به واسطه مشکلات شخصی که با فرهاد مجیدی دارند، تبریک ساده هم بابت قهرمانی نگفته اند و اگر قرار بر دعوت از نفرات مهم استقلال در مسیر این قهرمانی باشد، بدون شک استراماچونی و شفر نسبت به بعضی از بازیکنان سابق استقلال، در اولویت قرار دارند!

 

چه بسا این دعوت رسمی، موجب تخفیف در پرداخت بدهی به استراماچونی نیز شود چرا که در شکایت ها  پس از محکومیت یک سمت، رفتار طرف بازنده، تاثیر زیادی در موضع طرف برنده دارد و اگر او احترام ببیند، ممکن است در مسیر تخفیف به استقلالی ها قدم بردارد و یا با پس گرفتن شکایتش این موضوع را به صورت مسالمت امیزی حل کند.

 

مسلماً هواداران استقلال نیز از دیدن دوباره دو مربی محبوب خود در ورزشگاه آزادی در زمان بالا بردن جام قهرمانی خوشحال خواهند شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید