کد خبر:31280
پ

دسته گل 8 میلیاردی احمد سعادتمند برای استقلال

باشگاه استقلال به پرداخت 8 میلیارد تومان محکوم شد.   دسته گل 8 میلیاردی احمد سعادتمند برای استقلال 🔹با توجه به شکایت فردی که هنگام مدیریت سعادتمند مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال به آبی پوشان بابت حفظ شیخ دیاباته کمک مالی کرده بود، در نهایت آبی پوشان طی حکم دادگاه به پرداخت رقمی حدود ۸ […]

باشگاه استقلال به پرداخت 8 میلیارد تومان محکوم شد.

 

دسته گل 8 میلیاردی احمد سعادتمند برای استقلال

🔹با توجه به شکایت فردی که هنگام مدیریت سعادتمند مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال به آبی پوشان بابت حفظ شیخ دیاباته کمک مالی کرده بود، در نهایت آبی پوشان طی حکم دادگاه به پرداخت رقمی حدود ۸ میلیارد تومان محکوم شدند.

🔹قاضی دادگاه با صدور حکمی از بانک مرکزی در خواست کرده تا حدود ۸ میلیارد تومان از دارایی های استقلال در هر حسابی را به حساب دادگستری واریز کند تا طلبکار استقلال به مطالباتش برسد.

 

گفتنیست احمد سعادتمند که همواره خود را جزو مدیران قوی روی کار آمده در استقلال قلمداد می کرد، به قدری افتضاح مالی در کارنامه ش دیده می شود که تا سالها بعد باشگاه استقلال می بایست بابت سوء مدیریت او، هزینه پرداخت کند. علاوه بر ناگامی در جذب اسپانسر و درآمدزایی پایدار و مستمر، او با بالا بردن غیرعادی قرارداد برخی بازیکنان، مشکلات زیادی را برای مدیران بعدی استقلال به وجود آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید