کد خبر:23506
پ

در چه صورت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هم می خورند؟

با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2021، این سوال نزد هواداران دو تیم پرطرفدار ایران به وجود آمده که استقلال و پرسپولیس در چه صورتی در این رقابتها با یکدیگر مصاف خواهند داشت.   نتایج و برنامه لیگ قهرمانان آسیا 2021   در چه صورت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان […]

با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2021، این سوال نزد هواداران دو تیم پرطرفدار ایران به وجود آمده که استقلال و پرسپولیس در چه صورتی در این رقابتها با یکدیگر مصاف خواهند داشت.

 

نتایج و برنامه لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

در چه صورت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هم می خورند؟

در چه صورت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هم می خورند؟

با فرض صعود استقلال به عنوان تیم دوم و پرسپولیس به عنوان تیم اول، در احتمالات در نظر گرفته شده برای صعود تیم های دوم، اگر سه تیم برتری که با ایستادن در جایگاه دوم به مرحله بعد صعود می کنند از گروه های A,B,C باشند، آنگاه استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با هم دیدار می کنند. همچنین در سه حالت دیگر، اگر تیم های دومی که از گروه خود صعود می کنند از گروه های A,C,D و یا از گروه های B,C,D و یا از گروه های C,D,E باشند، در آن حالت باز هم شاهد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

▪️البته حالت دیگری نیز وجود دارد که استقلال در گروه خود به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود و پرسپولیس نیز در گروه E به عنوان یکی از تیم های برتر دوم راهی مرحله بعد شود، در آن صورت و با دو حالت ممکن نیز بازهم شاهد رویارویی تیم های بزرگ پایتخت خواهیم بود. با فرض صعود استقلال به عنوان تیم نخست گروه C، اگر تیم های برتر دوم از گروه های B,C,E و یا از گروه های B,D,E باشند، استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با هم روبرو می شوند.

▪️حالت تقابل دیگر این است که هم استقلال و هم پرسپولیس در گروه های خود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنند که در آن صورت اگر آن 3 تیم برتری که در گروه هایشان دوم شده اند، از گروه های A,C,E باشند، در آن حالت بازهم استقلال و پرسپولیس با وجود صعود به عنوان تیم های اول گروه هایشان، به مصاف هم خواهند رفت که در آن صورت شاگردان گل محمدی میزبان آن بازی خواهند بود.

▪️تنها حالتی که استقلال و پرسپولیس تحت هیچ شرایطی با یکدیگر روبرو نمی شوند این است که هر دو به عنوان تیم های دوم از گروه خود به مرحله بعد صعود کنند که در این حالت شاهد برگزاری دربی پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ابی 10 آوریل 2021 / 9:23 ق.ظ

    نخوریم بهم بهتره وگرنه جنجال راه میفته

  • تاج 10 آوریل 2021 / 6:47 ق.ظ

    چه حالی میده لنگ سوزون در آسیااااااا ههههههههه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید