کد خبر:7255
پ

در صورت تساوی استقلال مقابل الشرطه کدام تیم صعود می کند؟

در حالی که روز گذشته اعلام شد قانون گل زده در خانه حریف از رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا به واسطه بازی ها در کشور قطر برداشته شده به نظر می رسد تک بازی استقلال در عراق به کمک این تیم خواهد آمد و شرایط این تیم برای صعود در شرایط برابر با الشرطه […]

در حالی که روز گذشته اعلام شد قانون گل زده در خانه حریف از رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا به واسطه بازی ها در کشور قطر برداشته شده به نظر می رسد تک بازی استقلال در عراق به کمک این تیم خواهد آمد و شرایط این تیم برای صعود در شرایط برابر با الشرطه را بهتر کرده است.

 

جدول گروه استقلال در آسیا 2020

 

در صورت تساوی استقلال مقابل الشرطه کدام تیم صعود می کند؟

در صورت تساوی استقلال مقابل الشرطه کدام تیم صعود می کند؟

در نوشته پيش بازي تيمهاي استقلال و الشرطه در سايت AFC ، قضيه مشخص شد.البته از ابتدا قوانين معلوم بود اما گروهي گفته بودند بخاطر شرايط خاص بازي ها و رقابت در يك كشور،بازيهاي رفت و برگشت حساب نمي شود.اما حالا در سايت رسمي وضعيت مشخص شد.همان قوانين قبلي.استقلال و الشرطه اگر به تساوي بدون گل برسند،استقلال به دليل گل زده در خانه حريف ،اگر در هفته آخر با الشرطه هم امتياز شود ،صعود مي كند.تساوي يك بر يك كار را به تفاضل گل مي كشاند.تساوي بيشتر از يك گل هم الشرطه را در شرايط مساوي،به دور بعد مي برد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بالسیتیک 20 سپتامبر 2020 / 11:43 ب.ظ

    میگم یه تیم بود توی آسیا اسمش محمدان بود فکر کنم مال بنگلادش بود! بچه ها گفتن لنگ ده ها سال پیش به این تیم توی آسیا باخته!! من درعجبم بنگلادش همین الانش هیچچی نیست توی فوتبال چه برسه به بیست سی سال پیش! این لنگی ها چطور به این تیم باختن؟! اونم توی آسیا! بعد که یاد قشقایی شیرلز افتادم دیگه جوابم رو گرفتم!! اگه حتی از محمدان بنگلادش هم پکیده تر باشی با حمایت وزیر وزرا و انواع و اقسام مرحمت ها و تبانی ها میتونی ۴ دوره قهرمان لیگ کشورت بشی!! ولی خب موضوع اینه که تیم هایی هستن که بدون اینهمه لطف و مرحمت و حمایت وزیر و رئیس جمهور بارها قهرمان اسیا و نایب قهرمان و سوم و چهارم اسیا شدن!!لنگی های بدبخت!!محمدان بنگلادش؟؟!!

  • ارش محمد 20 سپتامبر 2020 / 1:39 ب.ظ

    کیسه کشا با این تیم دره پیتشون تا اینجا هم با اما اگر اومدن بالاتر بیان که دوباره عروس العین بشن !بهتره بیش از این ابروی فوتبال اسیا رو تودنیا نبرن برگردن به همون گل گهر رفت وبرگشت ببازن!درضمن بردهای مکرر سروره کیسه پرسپولیس قهرمان در مقابل التعاون هم نژاد کیسه داران ایرانی را به تمامیه اریاییان وشیر دلان ارتش سرخ تبریک میگویم.زنده باد پرسپولیس اریایی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید