کد خبر:32774
پ

دریافت وام 22 میلیاردی پرسپولیس از صندوق کارآفرینی تکذیب شد

این روزها افکار عمومی به دنبال محل تامین منابع مالی پرداخت طلب گابریل کالدرون توسط باشگاه پرسپولیس است و به سبب عدم شفاف سازی رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گمانه زنی های زیادی در این خصوص شده به طوری که در یکی از این گمانه زنی ها دریافت وام 22 میلیاردی از صندوق کارآفرینی […]

این روزها افکار عمومی به دنبال محل تامین منابع مالی پرداخت طلب گابریل کالدرون توسط باشگاه پرسپولیس است و به سبب عدم شفاف سازی رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گمانه زنی های زیادی در این خصوص شده به طوری که در یکی از این گمانه زنی ها دریافت وام 22 میلیاردی از صندوق کارآفرینی روستایی مطرح شد که این موضوع توسط روابط عمومی این صندوق تکذیب شد.

 

دریافت وام 22 میلیاردی پرسپولیس از صندوق کارآفرینی تکذیب شد

طیبی، مدیر روابط عمومی «صندوق کارآفرینی امید» در رابطه با اعطای تسهیلات ۲۲ میلیارد تومانی به باشگاه پرسپولیس جهت پرداخت طلب کالدرون گفت: این خبر دروغ است و آن را تکذیب می‌کنم. قرار شده در همین ارتباط تکذیبه‌ای هم صادر شود. اگر این ادعا ثابت نشود، واحد حقوقی صندوق از رسانه‌ای که برای اولین بار اقدام به انتشار این خبر کرد، شکایت می‌کند

لازم بذکر است که «صندوق کارآفرینی امید» در زمینه حمایت از کسب و کارهای کوچک و همچنین اشتغال‌زایی در مناطق عشایری و روستایی فعالیت می‌کند.

گفتنیست خبرگزاری تسنیم پیشتر این موضوع را اعلام رسمی کرده بود و به نظر می رسد پس از فشار افکار عمومی، صندوق مذکور مجبور به تکذیب موضوع و رفع و رجوع مسئله به شکل دیگری شده است. مسلماً مستندات کافی برای انتشار این خبر در خبرگزاری تسنیم وجود دارد که مبادرت به انتشار این خبر مهم به طور رسمی کرده است.

پیشتر بسیار از موارد توسط شخص وزیر ورزش برای رفع و رجوع مشکلات باشگاه های دولتی از جمله سفرش به مالزی در یک سال گذشته تکذیب شده بود اما در نهایت مشخص شد این سفر انجام شده است! حال باید منتظر ماند و دید آیا تکذیب صندوق فوق نیز به سرنوشت مشابه دچار می شود و با افشاگری خبرگزاری تسنیم و ارائه مستندات در این خصوص مواجه می شود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید